2 heerlijke weken.. - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu 2 heerlijke weken.. - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu

2 heerlijke weken..

Door: Mashel

Blijf op de hoogte en volg Mashel

15 Oktober 2009 | Nederland, Willemstad

bon nochi dushi's!

Ik zit hier eigenlijk nu een beetje verdrietig te wezen want ik heb net mijn lieve schat uit moeten zwaaien en m'n maatje sjekkie.

Maar ik zal jullie even up to daten.
Het is namelijk al even geleden dat ik jullie iets heb laten horen.

Ten eerste wil ik even de blijde mededeling doen dat ik weer (stief) tante ben geworden! Linda en Joop (dochter van Trees) hebben een dochtertje gekregen. ze heet Lotte en ze is prachtig! Joop en Linda, geniet er lekker van en ik bel zo snel mogelijk wanneer ik kan. (op normale tijden voor jullie ;) )
Ontzettend jammer dat ik er niet bij kan zijn. maar er zijn gelijk foto's gestuurd via de mail en kan ik er toch een beetje van genieten.

30 september kwamen Anouk en mama aan. Wst fijn om hun weer te zien! Ben lekker 3 dagen vrij geweest, en heb ze lekker overal mee naar toe genomen. heb ze de mooie plekjes laten zien en zijn lekker gezellig uiteten geweest een paar keer. De christoffel berg beklommen wat erg mooi en leuk was. Van de klif op playa forti gesprongen. en zélfs mama is er van af gesprongen! de mannen hier in huis vinden dus ook dat ik een kicken moeder heb. prachtig. Fijn om weer bekende mensen om je heen te hebben. Toen was het natuurlijk zo 5 oktober en kwam Lex en Sjekkie aan. Pff het leek wel uren te duren voordat ze eindelijk een keer door die deur naar buiten kwamen op het vliegveld. Ik was daar om 3 uur en tegen half 5 pas naar buiten. Ik schrok in eerste instantie want Lex is echt ontzettend afgevallen. Wat een smal koppie! Maar nog steeds een knapperd natuurlijk :D Eerst even lekker een biertje gedronken en toen naar huis gereden. Wat heerlijk om mijn mannetje weer vast te houden. Mama en Anouk waren er ook nog en hebben ook nog lekker gegeten en aan het strand gelegen met zijn 5e. En ook nog gekeken toen anouk met dolfijnen ging zwemmen. echt mooi, (foto's volgen snel..)
7 oktober gingen mama en Anouk helaas weer naar huis.Super bedankt voor de gezelligheid en de leuke dingen die we hebben gedaan. Vond het hartstikke leuk om jullie alles te laten zien dus om op het mailtje terug te komen; niks te danken.

Met Lex en Sjekkie ook een topweek gehad. lekker veel aan het strand gelegen, paar keer goed op stap geweest en verder ook thuis ontzettend veel gezelligheid en lol gehad. Ik weet weer precies waarom ik zo gek op lex ben. Wat is het toch een schat.lekker veel geknuffeld en genoten. Natuurijk ook met Sjekkie. mannen bedankt :D
Natuurlijk komt er ook weer een tijd van afscheid nemen. Gisteravond nog gezellig met zijn 2tjes uit eten geweest. was heerlijk, en zo fijn en vertrouwd.
Toen was het vandaag tijd voor afscheid. Nadat we thuis al de nodige tranen hadden gelaten en voor het laatst even lekker hadden geknuffeld was het echt tijd om te gaan. Om kwart voor 3 vertrokken we naar het vliegveld. ze vlogen om half 6 maar je moet 2uur van tevoren in checken dusja. Eenmaal ingecheckt wilden we nog wat gaan drinken maar het bleek dat ze al moesten boarden. Ontzetten balen! de auto moesten ze nog inleveren dus dat snel gedaan.
en toen was het echt tijd voor de laatste kus en knuffel. Sjekkie een dikke knuffel gegeven en Lex nog even vastgehouden, beide flink in tranen. Kon ik hem maar hier houden. Zit nu weer te huilen, het houd niet op vandaag. Ik voel me op het moment ook echt leeg. Maar ik heb natuurlijk zo lang uitgekeken naar de komst van mama en Anouk en Sjekkie en Lex en nu is het al voorbij. Het vliegt echt voorbij.
Ik hoop echt dat ik me snel weer beter voel want dit is echt niet leuk..

Ik ga zo maar eens slapen. dan stop ik misschien met denken.
Ik schrijf jullie snel.


brasa grandi X

  • 15 Oktober 2009 - 06:09

    Marleen:

    Oooo, lieve Kla Kla! Wat een emotioneel, maar ook mooi verhaal!

    Snap heel goed dat je je nu even heel slecht voelt! Je hebt er zo naar toe geleefd en dan vliegt het zoooo snel voorbij! Kijk vooral terug op al die mooie momenten met iedereen. Ze zijn er toch maar geweest, helemaal naar jou toe gevlogen! Daar moet je trots op zijn meis!

    Je kunt de dagen weer aftellen tot Lex er weer is! En dan kom je gewoon ook al weer bijna naar huis! De tijd vliegt, ook al lijkt het misschien nu weer lang te duren!

    Vergeet niet te genieten nichtje!

    Hele dikke kxs en knuffel van mij

  • 15 Oktober 2009 - 07:55

    Silly:

    Haaaj meissie!

    Wat heerlijk moet dat geweest zijn.. even lekker tussen vertrouwde personen! En voor hen natuurlijk ook om jou weer te zien!
    Fijn dat je daar van hebt genoten! En ik snap dat het nu natuurlijk weer een tegenvaller is dat ze allemaal weer weg zijn! Val je echt een beetje in een gat!
    Maar kop op shelly! Jij hebt daar ook lekker je eigen dingetjes en je bent in en prachtig ( warm ) land!
    De tijd zal vast voor bij vliegen!

    Een update over hier kan ik je ook nog even geven: KOOOOUUUUUUUUUUUUUDDDDD!
    Het vriest hier 's nachts al een beetje en ik bibber alweer als ik er aan denk! Het is winterjassen weer geworden terwijl jij daar in je bikini over het strand huppelt! Jajaaa Life goes on!
    Je snapt natuurlijk dus ook wel dat ik met de dag jaloerser word op jou! :( Boffert dat je bent!

    Hoe gaat het met het werken? Bevalt dat nog steeds allemaal goed?

    Nou meid hele dikke kuss!
    Miss you baby!XXX

  • 15 Oktober 2009 - 08:24

    Simone:

    Lief!

    Fijn om weer iets van jou te horen, is al lang geleden!
    Is natuurlijk altijd moeilijk om weer afscheid te nemen, maar dat kun jij wel schat!! Voor je het weet zit je hier weer met een warme trui te bibberen voor de kachel, it's freezing!!! Het is echt verschrikkelijk koud hier, de tijd van winterjassen is weer aangebroken!

    Volgende week ga ik naar Maleisië! helaas niet dicht bij Curacao, anders kwam ik zeker even langs om met je te chillen op het strand!!

    Meid nog heel veel plezier, geniet ervan!! Er voor je het weet is Lex er weer en kom je terug naar Holland en dan gaan we party-en!!

    Heel veel knuffels en kusjes! x

  • 15 Oktober 2009 - 10:23

    Bridget:

    Lekker kind!

    Ik zat al te wachten op een nieuw verhaaltje.. en hier is ie dan! Ik had natuurlijk al wel verwacht dat dit 2 topweken voor je zouden zijn met je zus, mama en vriendje, maar was ook wel echt benieuwd hoe het nu met je gaat! Ook na het afscheid.. Ik ben blij om te horen dat je zo enthousiast bent over de leuke die jullie hebben gedaan! Lijkt me ook heerlijk om weer te genieten van de belangrijkste mensen in je leven en die alle mooie plaatsjes op curacao laten zien! Maar het kan niet altijd leuk blijven.. en afscheid nemen is altijd moeilijk! Maar liefje zoals je zelf al zegt de tijd vliegt voorbij en voor je het weet is je vriendje er weer en neemt hij jou mee naar huis! En dan kunnen wij ook weer lekker bijknuffelen!

    En hoe gaat het werken?! Bevalt het op je "nieuwe" werkplaats al net zo goed als het werken bij Blues?

    Nou baby, keep your head up and have fun!

    Een hele dikke kus

  • 15 Oktober 2009 - 11:43

    Anouk:

    Haai,

    Sooo, het is echt wennen hier. Het weer is hier niet normaal (vergeleken met Curacao). Ben dus ook meteen weer verkouden, maarja.. Idd de tijd gaat zo snel, voor je het weet ben je gewoon weer thuis.

    Dat jij en Lex beiden in tranen zijn is alleen maar een goed teken!! toch? Komt helemaal goed, want voor je het weet is hij er weer en dan heb jij ook vakantie!!

    Heel veel plezier en werkse (op zijn tijd). De groetjes aan alle mensen die ik inmiddels daar ken ;)

    xx
    je zus

  • 15 Oktober 2009 - 12:10

    Lisanne:

    Lieve KlaKla!

    Echt fijn dat je ja mama, anouk en lex weer even hebt gezien! Kun je er weer even tegen aan.. ookal is het idd nu heel erg k*t. Dwayne is anderhalve week weg en die mis ik al kaai erg haha.. ;)

    Maar idd, nou weer lekker werken, en voor je het weet is Lex er weer en kun je daar samen nog even genieten van je laatste weekjes daar!

    De tijd gaat zo snel! Geniet ervan!

    Ik denk aan jou! En mis je stiekum ook al wel een beetje! ;)

    Xxx

  • 15 Oktober 2009 - 16:45

    Dorien:

    Heeee lieffie!

    Wat heerlijk om te lezen dat je er zo van hebt genoten dat ze bij je waren! En dat geloof ik heel goed! Nu is het weer even taai dan denk ik inderdaad.. maar de tijd vliegt!! En Lex komt nog een keer toch? ;)
    Geniet er maar lekker van! Denk maar terug aan een hele leuke tijd met de mensen dichtbij je die veel om je geven en waar jij veel om geeft!

    Het is allemaal zo voorbij, en dan zit je weer in het koude Nederland. Geniet ervan dus!!!

    Dikke knuffel!!!

  • 15 Oktober 2009 - 17:32

    Myriam Van D.:

    Ha prulleke..

    En wanneer ga je nou mij eens missen, hè, hè ??
    Nee, zo'n ouwe tante..

    Groot gelijk hoor meisje!
    Geniet maar van de jongelui daar, het stappen, de warmte en de omgeving.

    Voor je het weet ben je weer hier.

  • 15 Oktober 2009 - 19:48

    Ellen:

    Hi lief tortelduifje,

    word er eventjes stil van hoor. Snap echt dat je je rot voelt na het afscheid nemen.. De leuke tijd met je familie en je mannetje is natuurlijk voorbij gevlogen! Gelukkig heb je ervan genoten! Enn wat een super fijn vooruitzicht dat je het nieuwe jaar samen met Lex in Curacao in kan zetten. Heeerlijk!
    Hoop wel dat je je inmiddels al wat beter voelt? Want aan je foto`s en vorige verhalen te zien heb je het hartstikke goed naar je zin daar.. en terrecht!

    Hier in het koude Nederland mis je in ieder geval niets hoor schattie. Behalve dan het begin van het handschoenenseizoen :( Bleegh.

    Hoop je snel weer te spreken moppie! Heb je op skype toe proberen te voegen maar het lukte me niet?

    Hele dikke knuffel voor jou!

  • 16 Oktober 2009 - 02:56

    Jeffrey Van Oeffelen:

    Vanuit Aruba (de overkant) een dikke knuffel!! hoe gaat het allemaal schat op je stage zelf! je bent sil ookal kwijt hoorde ik!! (k)

  • 19 Oktober 2009 - 08:59

    Joyce:

    Heey Mashel!
    Al sinds je weg bent lees ik je verhaaltjes, alleen heb ik nog nooit gereageerd. Wordt nu toch echt eens tijd!
    Echt super wat je daar allemaal meemaakt, damn ben echt vaak jaloers op iedereen die naar het buitenland gaat!
    Lex en Sjekkie hebben het echt geweldig naar hun zin gehad bij jou! Ahh zo sneu dat je dan wéér afscheid moet nemen... Alleen deze keer komt ie vlugger weer terug!
    Blijf leuke verhaaltjes schrijven, dan blijf ik ze lezen ;)
    Geniet nog van je tijd daar, want het is echt een once-in-a-lifetime ervaring!!
    Dikke kus, Joyce.

  • 20 Oktober 2009 - 04:43

    Debbie:

    Mashellieee!

    Wat een heftig verhaaltje.. Begrijpelijk natuurlijk, je hebt er zo lang naar uit gekeken om je mama, anouk, sjekkie en lex te zien, en dan is het zoo snel alweer voorbij! maar zo te horen heb je echt een super tijd gehad! Dat sleept je er nu hopelijk wel doorheen, als je je wat minder voelt..
    Sjekkie kon echt niet stoppen met vertellen over Curacao! ze hebben het daar echt super gehad!!
    nou nog een `paar` daagjes aftellen, en je manneke is alweer bij je;)
    voor die tijd nog even lekker genieten van al het moois in Curacao, en natuurlijk nog heeeeel veel leren;).
    gaat het allemaal goed op je werk? hopelijk wel.
    Hier mis je weinig.. inderdaad wat iedereen al zegt, het is winterjassen en handschoenen weer. Bah!
    iedereen is jaloers op je :D

    nou meis, het was fijn weer van je te horen! Doet goed om te lezen dat je het fijn hebt gehad met je family en sjekkie & lex.
    Geniet er nog lekker van, en ik kijk alweer uit naar je volgende verhaaltje!!

    Dikke kuss xxx

  • 20 Oktober 2009 - 19:31

    Wilma:

    Hoi Mashel, hoe is het nu met je? We vonden het zo erg dat je zoveel verdriet had toen je van iedereen afscheid moest nemen. Alexander had het er ook heel moeilijk mee. Het liefst was hij daar bij jou gebleven. Hij kijkt nu al uit naar 30 december. Hier verder alles goed. Frank is nog steeds niet aan het werk dus dat is wel balen. Geniet maar van het mooie weer want hier is het erg koud. Groetjes ook van Suzanne, Frank en Gijs xx Wilma.

  • 21 Oktober 2009 - 10:36

    Lauren:

    Schatje toch. Wat een verhaal.. Ik snap het helemaal! Vanuit hier geef ik je mn aller dikste pluisje-neusje-kusje en al mijn liefs. Ik mis je! Maar we missen je allemaal.. Het gaat snel, dus Lex is zo weer bij jou. (Cliche maar waar!) Even op je tanden bijten schat.. Denk maar vast aan de thee, films en tissues als de appartementjes klaar zijn!;) Hele dikke kus! X

  • 22 Oktober 2009 - 13:26

    Annemiek:

    babbbbbbbbbbbbbbbe! Alles komt goed, voor je het weet ben je weer thuis bij ons. En je hebt nu lekker mooie herinneringen met je lover en familie dat is helemaal top toch. Geniet er nog even van, een hele dikke kus ANNEMIEK!!!!!!!!!!

  • 24 Oktober 2009 - 06:21

    A En M:

    Ha die Klakla,

    Ja, da's nou weer even afkicken he! Na zo'n gezellige week mis je ze weer extra. Maar komt allemaal weer goed, je hebt de draad daar zo weer opgepakt en de tijd gaat inderdaad snel,dus voordat je het weet zit je oud en nieuw te vieren samen met Lex! We hebben van Anouk ook de verhalen gehoord, die heeft ook ontzettend genoten hoor!! Ben benieuwd naar die foto's met de dolfijnen. Echt erg gaaf! Maar heb van Anouk begrepen dat je dat nog samen met Lex wilde gaan doen de laatste week?
    Nou Meske, werk en geniet ze daar nog, wij tobben hier wel gewoon door hoor( beetje medelijden heb je wel met ons ,toch?)
    Groetjes en weer 2 natte neuzen.

  • 25 Oktober 2009 - 11:29

    A En M:

    Ha die Klakla, ik hoorde van jullie pa dat je het op het ogenblik erg moeilijk hebt: heimwee en een werkplek die niet zo goed bevalt. Hopelijk mag je weer terug naar je oude plekkie of naar een nieuw plekkie waar je het wel drukker hebt en waar je dan ook geen tijd hebt om te gaan zitten piekeren!! Kan me voorstellen dat je het op het ogenblik allemaal niet zo vrolijk inziet, maar kopop meisje, je bent een Huibke en die geven niet zo gauw op he!!
    Nou klakla: zet hem op en we denken hier aan je; gaat weer helemaal goedkomen daar met jou!
    Vele groetjes

  • 27 Oktober 2009 - 15:29

    Mariet:

    Meissie...
    Hoorde van mama (via trees ;)) dat je nu ffjtes niet zo lekker in je vel zit en ik lees het ook... :( dat is niet leuk om te horen! Maar hopelijk ben ik te laat met dit bericht, en gaat het ondertussen weer wat beter met je??

    Ik wil nogmaals zeggen: geniet ervan!! Want zoiets doe je waarschijnlijk noooit meer! En kun je met trots op terug kijken :D Toch??

    Kus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Willemstad

Curacao

-

Recente Reisverslagen:

10 December 2009

Klein Curaçao

18 November 2009

Aftellen :( ...

29 Oktober 2009

even een dipje

15 Oktober 2009

2 heerlijke weken..

30 September 2009

alweer bijna 2 maanden
Mashel

In 2009 een mooi half jaar gehad in Curaçao voor mijn MBO opleiding. In februari 2016 begin ik aan mijn Minor, en daarbij het laatste jaar van de opleiding HBO-V. Hierbij kan ik weer een droom achterna door te reizen naar Namibië en mijn steentje bij te dragen aan een project voor de stichting 'Home of good hope'.

Actief sinds 02 Juli 2009
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 25110

Voorgaande reizen:

22 Februari 2016 - 22 Juni 2016

Namibië

03 Augustus 2009 - 11 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: