Klein Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu Klein Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu

Klein Curaçao

Door: Mashel

Blijf op de hoogte en volg Mashel

10 December 2009 | Nederland, Willemstad

Bon tardi!
Hoe is het met jullie allemaal?
Ik hoop dat jullie mijn kaartje hebben ontvangen.

Ik heb niet naar de hele familie kaartjes gestuurd want dat werd wel erg duur ;)

Hier gaat het allemaal nog goed.
Nog 2,5 week werken.
Ik sta deze week nog wel ontbijt, want dat hadden ze op het rooster gezet terwijl mijn stagebegeleider had gezegd dat ik naar Blues zou gaan.
Maar goed, ik heb er maar niet teveel over gezegd want dat veranderen ze dan toch niet meer als dat op het rooster staat.
Dus nu nog 3 dagen ontbijt en dan nog 2 weken Blues.
De afgelopen weken zijn wel snel gegaan maar aan de andere kant ook niet.
Ben echt aan het aftellen totdat Lex er is.
Nu natuurlijk flink aan mijn opdrachten en stageverslag werken, je kent me.. altijd te laat ;)

Gister was ik vrij en ben ik met nog 6 andere naar klein Curaçao geweest.
Dat is een klein eiland, zo'n anderhalf uur varen van Curaçao.
Kan ik een keer uitslapen, moet ik voor dat reisje om half 6 mijn bed uit haha. Maar dat was zeker wel de moeite waard.
We hebben op de heenweg vliegende vissen gezien. Geloof het of niet, ze bestaan. Echt super. Die vliegen zo 30, 40 meter over het water.
Ik wist niet wat ik zeg, super indrukwekkend.
3 van ons die er bij waren gingen duiken op klein Curaçao dus die hebben we niet zoveel gezien.
Toen zijn wij gaan snorkelen. Eindelijk heb ik ook schildpadden van dichtbij gezien, en dan heb ik het over een halve meter afstand.
maar liefst 5 verschillende schildpadden hebben we gespot.
1 héle grote. Wat een mooie beestjes zeg. En van die platvissen die bijna onzichtbaar zijn als ze op de bodem van de zee liggen.
Was ontzettend mooi op dat eiland. We hadden daar ook barbeque en verder zijn we ook naar een schipwrak gelopen. Ben wel weer ontzettend bruin geworden die dag. HEt was 34 graden in de schaduw. Beetje verbrand ook wel, dat komt niet vaak voor.

Tante myriam en ome albert, Dankjewel voor jullie 'aftel-kalender'. Ik heb tot nu toe nog niks gewonnen helaas maar wie weet komt dat nog!

Nou ik ga maar eens door met mijn stage opdrachten.
Jullie horen snel weer van mij.
Brasa grandi, Ayo! x

  • 10 December 2009 - 18:39

    Ellen:

    Hey lieve Shellie!!
    Leuk weer eens wat van je te kunnen lezen. Jammer dat je nog steeds op het ontbijt staat.. maar die 3 dagen zijn zo weer voorbij! En je kunt ook echt al gaan aftellen tot Lex er is, want wat gaat de tijd snel zeg! Wij hebben er iig weer hartstikke veel zin in dat je terug komt!!! Geniet van je laatste weekjes en tot snel! (L)

  • 10 December 2009 - 20:05

    Tom & Gritte:

    Hey Mashel!!

    Wat super om je verhaal te lezen, vliegende vissen.. heb je ze ook gefilmd?
    Veel succes met je verslagen en opdrachten!! Nog even en je kan weer heerlijk genieten met je liefje! :D

    Liefs XXX

  • 10 December 2009 - 23:35

    Hoi Shelly,:

    ik hoop op nieuwjaarsdag met jouw en de rest van de familie, en met OPA te kunnen skypen.
    probeer het te regelen, dat zou heel leuk zijn.
    Nog veel werkgenot, en tot horens of skypens.
    Ceesje.

  • 11 December 2009 - 08:28

    Bridget:

    Haaay mopske!!!
    Ja nog maar 2,5 week werken.. pff wat vliegt de tijd! En ik denk dat deze maand sowieso voorbij zal vliegen met al die feestdagen etc. Maar wel jammer dat je nog een weekje bij het ontbijt staat ingeroosterd! Maar goed, als afsluiter nog 2 weken Blues sounds good! Ohh dat eilandje klinkt echt geweldig! Vliegende visses.. Hoe indrukwekkend! En lekker gesnorkeld! Kon ik dat maar. Hier is het echt stinkweer.. errug nat! Maar het vriest nog niet gelukkig! Nou meisje geniet er nog van en succes met je opdrachten! Dikke kus xxxxx

  • 17 December 2009 - 12:39

    Tante Jose,:

    Hoi Mashel

    Zo te lezen heb je het er nog perfect naar je zin.( Wil je nog wel terug komen?? )
    Wij wensen jou alvast fijne kerstdagen. Oud en nieuw zal je daar vieren met Lex dus dat komt allemaal in orde,hè. Geniet van die paar laatste weken, zeker ook van het zonnetje want hier ligt intussen een pak sneeuw.BRRRR.
    Tot volgend jaar !!!
    Groetjes, de Bruurskes

  • 17 December 2009 - 15:49

    Anni Vogel:

    ha die mashel de laatste loodjes he. geniet nog even van de warmte.wij zitten in de sneeuw!lars zit lekker in egypte dus die zit ook warm.ik hoop dat je met alexander nog een leuke tijd hebt daar maar dat zal wel lukken.groetjes en liefs anni

  • 20 December 2009 - 18:25

    A En M:

    Ha die Klakla,
    Ja ja, Curacao kan dan wel bekend zijn om zijn hagelwitte stranden maar kan vast niet tippen aan die prachtige witte sneeuw van Nederland!!! Alleen de temperatuur is w.s. wat behaaglijker!Alhoewel....bij de houtkachel is het ook heeerlijk warm!
    Nog even klakla en dan kun je weer genieten met Lex.De dagen gaan nu natuurlijk erg langzaam he, kan niet snel genoeg 30 december zijn voor je?
    Maar wij wensen je alvast hele fijne ( witte) kerstdagen en een hele fijne tijd met Lex.Groetjes en tot in Januari!
    Voor de laatste keer per mail: ook weer 2 natte neusjes en xxxx uit wit Gils.


  • 22 December 2009 - 15:51

    Ome Peter:

    fijn dat je een leuke tijd hebt, maar het word tijd dat je terug komt, want ik mis je heel erg. xxxx ome Peter.

  • 24 December 2009 - 18:15

    Johan En José:

    Hoi Mashel.
    Nog bedankt voor je mailtje.
    (Onze heb je nog niet gelezen denk ik.)
    Ik wil jou en Lex fijne dagen toe wensen met kerst&nieuwjaar.
    Het zit er bijna op, dan weer terug naar ons koude kikkerlandje.
    Dat zal wel wennen zijn, als je die temperatuur gewoon bent.
    Zoals ik gelezen heb is het allemaal goed gegaan en heb je er van genoten, op de gemis dipe's na.
    Je zal wel blij zijn als je iedereen terug zal zien en wij natuurlijk jou ook.
    Ik zou zeggen tot ziens in Nederland.
    Wij zijn benieuwd naar jou verhalen dus kom een keertje langs.

    Gr. Johan/José, Danny/Dion.

  • 28 December 2009 - 18:18

    Anni Vogel:

    he mashel nog even en alexander is weer bij je.een hele fijn tijd met elkaar. we hopen jullie in het nieuwe jaar weer samen in baarle te zien. groetjes en liefs

  • 31 December 2009 - 09:02

    Ceesje:

    hoi Sjelly, veel plezier de komende week met Lex, geniet ervan en ook as nieuwjaarsnacht, alvast een fijn 2010. Tot skipe`s morgen.

  • 02 Januari 2010 - 13:41

    A En M:

    Ha die Klakla en Lex,
    Wij wensen jullie een heel mooi 2010 toe.
    En Lex alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt hem w.s. nog nooit zo warm gevierd?
    Hoe was je laatste werkdag, tafellakens nodig gehad voor de tranen?
    e hoorden dat jullie van de ouders van Pex een heel mooi kerstcadeau hebben gehad....dat wordt genieten daar met die dolfijnen!!!
    Nou...maak er samen nog een hele fijne vakantie van en de groetjes uit weer een wit Gilze.

  • 02 Januari 2010 - 13:41

    A En M:

    Ha die Klakla en Lex,
    Wij wensen jullie een heel mooi 2010 toe.
    En Lex alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt hem w.s. nog nooit zo warm gevierd?
    Hoe was je laatste werkdag, tafellakens nodig gehad voor de tranen?
    e hoorden dat jullie van de ouders van Pex een heel mooi kerstcadeau hebben gehad....dat wordt genieten daar met die dolfijnen!!!
    Nou...maak er samen nog een hele fijne vakantie van en de groetjes uit weer een wit Gilze.

  • 02 Januari 2010 - 13:42

    A En M:

    Soor, berichtje is 2x geplaatst en Pex moet natuurlijk Lex zijn. Heb je ervan als het vlug wil doen.

  • 04 Januari 2010 - 11:33

    Marleen:

    Lieve Shelly!

    Wat was het leuk, en gek om met je te skypen! Had je al zo lang niet gezien! Maar t was leuk, ff bijgepraat ;) Nou, schattie... een laatste verhaaltje vanuit de zon zou leuk zijn en daarna lekker terug naar ons ;)

    We zien je sneeeeeel! (L)

    Dikke kxs, mij

  • 04 Januari 2010 - 19:18

    Denise:

    hee mashel!
    zo te lezen ben je al weer bijna thuis! wat gaat de tijd snel he, leek zo maar een maandje geleden dat ik nog bij guus meeuwis met jullie stond haha.
    nog een fijne jaarwisseling trouwens, hoop dat je ervan hebt genoten met lex bij je maar dat zal allemaal wel goed zijn gekomen.
    bereid je maar voor op het koude kikkerlandje hier, want er ligt nog steeds sneeuw. maar zal vast ook leuk zijn om iedereen weer te zien. ik spreek je snel, dan wil ik nog een keertje alles horen!
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Willemstad

Curacao

-

Recente Reisverslagen:

10 December 2009

Klein Curaçao

18 November 2009

Aftellen :( ...

29 Oktober 2009

even een dipje

15 Oktober 2009

2 heerlijke weken..

30 September 2009

alweer bijna 2 maanden
Mashel

In 2009 een mooi half jaar gehad in Curaçao voor mijn MBO opleiding. In februari 2016 begin ik aan mijn Minor, en daarbij het laatste jaar van de opleiding HBO-V. Hierbij kan ik weer een droom achterna door te reizen naar Namibië en mijn steentje bij te dragen aan een project voor de stichting 'Home of good hope'.

Actief sinds 02 Juli 2009
Verslag gelezen: 555
Totaal aantal bezoekers 25113

Voorgaande reizen:

22 Februari 2016 - 22 Juni 2016

Namibië

03 Augustus 2009 - 11 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: