Aftellen :( ... - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu Aftellen :( ... - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu

Aftellen :( ...

Door: Mashel

Blijf op de hoogte en volg Mashel

18 November 2009 | Nederland, Willemstad

Bon tardi dushi's! kon ta cu bon?
mi ta bon :)
Op aanvraag van een aantal mensen (vind het wel leuk hoor! :D ) weer een nieuw verhaaltje.
het is inderdaad alweer even geleden..

Zo, waar zal ik eens beginnen.
Ik sta alweer bijna 3 weken ontbijt.
Dat betekend om maar liefst kwart voor 6 's ochtends opstaan en tot half 4 's middags werken. Heel de dag is het op en neer lopen. tafels dekken, en koffie en thee schenken. vanaf 12uur 's middags is het lunch en ben je dus weer telkens op en neer aan het lopen van de keuken naar het terras wantje binnen zitten is er natuurlijk niet bij.
Ik heb het wel ontzettend naar mijn zin bij het ontbijt ondanks dat het zo vroeg is.
Maar daar heb ik gelukkig niet zoveel moeite mee, zo vroeg uit bed.
even een paar koppen koffie en ik leef weer.
En 's avonds op tijd naar bed.
Dus daar nu nog 2 weken en dan weer naar blues. heb er zin in :D

Jeetje wat gaat de tijd snel afgelopen weken.. nog maar 6 weken stage, 8 weken op Curaçao en dan kom ik alweer naar huis. :( nu wil ik blijven.. :P
Ik kan me nog niet voorstellen dat ik straks weer in die kou zit. Het is hier nog steeds gezellig, en de afgelopen week BLOEDHEET! echt serieus, geen wolk aan de lucht.
en maar zweten.

Vanochtend was mooi.. ik was een beetje koffie en thee aan het schenken en ineens kijken allemaal mensen naar de zee. Kwam er echt een groep dolfijnen voorbij springen.
zo súper mooi! Voor die Antillianen is dat helemaal niet bijzonder, die zien dat wel vaker. maar echt indrukwekkend joh!

Ik kijk wel echt uit naar de laatste twee weken hier op dit mooie eiland. Nog lekker 2 weken vakantie met Lex. Een mooiere vakantie bestaat er niet dacht ik zo..
Foto's van de tijd dat mama en Anouk en Lex en Sjekkie er waren zijn te vinden op mijn hyves. het zijn ze lang niet allemaal maar dat internet werkt nog steeds niet mee.

Ik heb ook al flink wat papiements bijgeleerd. echt super grappig. Dan staan ze soms wel verbaasd te kijken dat ik dat er uit flap haha.
Ze vinden het ook prachtig om het je te leren.

Nou ik ga maar even een dutje doen denk ik. anders lig k vanavond er weer vroeg in, en dat is zonde eigenlijk.

Ik hou jullie op de hoogte.
Sunchi grandi, Mashel



  • 18 November 2009 - 19:37

    Bridget:

    Haaay lekker kind!
    Wat tof dat je weer een berichtje hebt geplaatst! Echt leuk om te lezen en was ook zo benieuwd hoe het nu met je gaat! Maar super om te horen dat je het allemaal zo naar je zin hebt schattie! Pff respect hoor kwart voor 6 opstaan! Maar mooi dat het ontbijt je ook zo goed bevalt! Als je het naar je zin hebt gaat te tijd ineens snel he! Nog maar 8 weekjes.. maar ik moet zeggen dat ik het onderhand echt wel weer tijd vind dat ons vriendinnetje naar huis komt! Wij moeten je met de kerstdagen gewoon missen!! =( En ook geen surprise met Mashel! Maar voor jou is het natuurlijk ook wel weer een hele ervaring om de feestdagen en nieuwjaar in het buitenland te vieren. En Curacao lijkt mij zo'n gezellig eiland, dus op een betere plaats kun je dan niet zitten! Nou lief, geniet er nog van!! Want voor je het weet is het weer voorbij! Een dikke kus voor jou mijn Caribische sweet chicken! XXXXXXX

  • 18 November 2009 - 20:32

    Myriam Van D. :

    Hoi Mashel,
    nou wat ben jij straks een boel ervaringen rijker zeg! En wat zal het mooi staan op je c.v.
    Iets om lang op terug te kijken. Zet 'm op deze laatste weken, streep je kalender maar af, en GENIETEN he!

  • 18 November 2009 - 20:51

    Marleen:

    Zozo, op mijn wenken bedient! Dank je wel! ;)

    Mooi verhaaltje weer. Kunt echt merken dat je weer lekker in je velletje zit! Goed zo, dat voelt op het thuisfront ook goed! (L)

    Jeetje, nog 8 weken! Wat zal de tijd voor jou snel gaan.. terwijl ik moet bekenen dat t voor mij al een eeuwigheid lijkt! En ook weer niet... Toch zal ik lekker met je mee tellen naar dag 0!

    Geniet nog even meissie. Nog 2 weken en dan lekker naar Blues! Sluit je daar ook je stage af?

    Ga zo door! We denken aan je!

    Hele dikke kxs en knuffel vanuit een koud, donker, stormachtig Zevenbergen

  • 19 November 2009 - 08:02

    Simone:

    Liefie!

    Heel leuk om weer een verhaaltje van jou te lezen, en heel mooi dat het goed met je gaat!
    Knap dat je zo vroeg op staat joh, ik moest het vanochtend om 8 uur uit en dat is me niet gelukt haha, maar als je het zonnetje door het raam ziet schijnen heb je natuurlijk ook wel meer zin om uit je bedje te gaan en van de dag te gaan genieten!
    Dolfijnen echt vet!! Heb/ga je er ook mee zwemmen?
    Nog heel veel plezier tijdens je vakantie met Lex, ik zag 'm trouwens gister maar hij zag mij niet. Bij de Pomp voor, wij kwamen langs met de auto.
    xxx liefs!

  • 19 November 2009 - 10:34

    Ellen:

    Hello my love!
    Super dat we weer een verhaaltje van je kunnen lezen. Echt fijn om te weten dat het weer goed met je gaat! Dan vliegt de tijd echt volgens mij.. Zeker op dat mooie eiland van je! Met.. DOLFIJNEN!! Hoe gaaf is dat zeg!! Heb je al mooie foto`s van die lieve beesten? Leuk ook dat je straks weer bij de blues werkt.. daar had je het het best naar je zin gehad toch? Wel een fijne afsluiter dan!
    Nog maar een paar weken sage en dan is je vriendje er alweer.. Heerlijk! Je hebt het verdiend.
    Dikke kus

  • 19 November 2009 - 11:10

    A En M:

    Bon tardi Klakla

    Fijn om weer een verhaaltje te kunnen lezen en te weten dat het weer prima met je gaat. Leuke foto's op hyves!! Jullie hebben zo te zien inderdaad flink genoten!
    En die laatste weken vliegen nu echt voorbij.
    Mooi gezicht he als die dolfijnen zo sierlijk door het water heen schieten. Maar ik heb van Anouk begrepen dat je de laatste week met dolfijnen ging zwemmen samen met Lex? Lijkt me echt supergaaf!!
    Nou meske: ook van ons een sunchi grande en weer 2 natte neusjes.



  • 19 November 2009 - 12:45

    Dorien:

    Hee lieve Kla Kla,

    Ik wil alleen maar even zeggen:

    Ik mis je!!
    & GENIETEN hé!!
    'T is nu zo voorbij ja!

    Ik wacht ook lekker af tot je weer fijn hier bij ons bent!
    Kus kus kus kus

  • 19 November 2009 - 16:17

    Gitte:

    Masje Pasje,

    leuk om weer van je te lezen, wat gaaf van die dolfijnen! Bleus is toch iets anders he dan waar je nu stage loopt of ben ik nou kirriewirrie aan't worden?

    Wat is jouw adres daar want ik wil wel een kerstkaartje sturen natuurlijk(en ik denk mss wel meer mensen;))

    Volgend jaar ben je er gewoon weer bij met surprise en oud en nieuw hoor:D
    Doen jullie daar ook iets aan Sinterklaas of Kerst? En what about New Years eve? Party hardie?

    Tot snel weer vriendinnetje,

    Liefs

  • 25 November 2009 - 09:17

    Charlotte Van Mook:

    Hee mashel,

    Even een berichtje van mij. Wat ben je al lang weg joh, maar zeker heel fijn te horen dat je het zo goed naar je zin hebt. Ik had natuurlijk van Sjekkie en Lex al heel wat verhalen gehoord toen hun terug kwamen van hun vakantie bij jou op curacao. Nog maar 6 weekjes en dan zie je Lex weer en over 8 weekjes en dan ben je al weer terug in NL. Nou meid maak er nog een fijne tijd van daar en geniet van de laatste 2 weken als Lex naar je toe komt. Tot in het nieuwe jaar.

    XxX Lottie

  • 02 December 2009 - 08:55

    Tante Marianne:

    Hoi Mashel,
    fijn om te lezen dat het je zo goed gaat en dat je je echt daar thuis voelt (straks wil je echt niet meer weg!!). Werk ze nog, die paar weken en voor straks : een heel fijne vakantie met jouw Lex!

    Groetjes Tante Marianne

  • 07 December 2009 - 11:34

    Chantal:

    Mashel, Chantal doet jou missen!
    Ik zie dat je daar lekker naar je zin hebt, en dat je straks lekker met lex nog vakantie kan houden. Wil alles weten hoe het daar geweest is, want misschien ga ik er ook naar toe..
    Dikke kussen en knuffels

  • 08 December 2009 - 17:46

    A En M:

    Ha die Kla kla, bedankt voor je lieve kaartje, leuk om post uit zo'n ver land te krijgen!Wij zijn weer benieuwd naar je volgende verhaaltje...kan nog net voordat Lex arriveert ( want dan kunnen we je verhaaltjes wel vergeten denk ik)
    Hopelijk heb je het nog steeds naar je zin en ben je aan de afsluitende weken weer bij Blues aan het werk?
    Wij wensen je samen met Lex nog een hele fijne vakantie en zien je in Januari wel weer ergens verschijnen.

    Groetjes uit ontzettend nat Gilze ( nog even en we kunnen met de roeiboot naar het werk!)
    Ook weer 2 natte neusjes.
    P.S. Is er inmiddels al een grotere envelop bij je gearriveerd?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Willemstad

Curacao

-

Recente Reisverslagen:

10 December 2009

Klein Curaçao

18 November 2009

Aftellen :( ...

29 Oktober 2009

even een dipje

15 Oktober 2009

2 heerlijke weken..

30 September 2009

alweer bijna 2 maanden
Mashel

In 2009 een mooi half jaar gehad in Curaçao voor mijn MBO opleiding. In februari 2016 begin ik aan mijn Minor, en daarbij het laatste jaar van de opleiding HBO-V. Hierbij kan ik weer een droom achterna door te reizen naar Namibië en mijn steentje bij te dragen aan een project voor de stichting 'Home of good hope'.

Actief sinds 02 Juli 2009
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 25119

Voorgaande reizen:

22 Februari 2016 - 22 Juni 2016

Namibië

03 Augustus 2009 - 11 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: