seven days left.. - Reisverslag uit Alphen, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu seven days left.. - Reisverslag uit Alphen, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu

seven days left..

Door: Mashel

Blijf op de hoogte en volg Mashel

27 Juli 2009 | Nederland, Alphen

Zo, mijn allereerste kleine verhaaltje.
Nog 7 dagen en dan vertrek ik naar dat verre eiland.
Ik schrok vanochtend om tien over half 12 wakker en bedacht me gelijk dat ik op die tijd PRECIES een week later de lucht in zou gaan.
Vrijdag al doei gezegd tegen mijn familie van papa's kant. Zaterdag lekker uiteten geweest met mijn twee tantes, Trees en Anouk. Gister thuis een afscheidsfeestje gehad met de familie van Dijk. Dan pas, als iedereen je kust en zegt; succes, veel plezier, oppassen en meer van die toepasselijke woorden, dan heb je eigenlijk pas echt door dat je weggaat. Maar ik besef echt nog niet dat ik echt 5 maanden niet in nederland te vinden ben. Geen vertrouwde familie of vrienden om me heen. Maar allemaal vreemden (oké een paar van school dan, maar de meeste toch echt vreemden) Dat zal wel wennen worden.
Maar goed deze laatste week nog even flink genieten, (en gelukkig) ook nog van de zon! Dan maar langzaam aan mijn koffer gaan pakken, en toch maar écht afscheid nemen.
Dat word janken op het vliegveld.

Liefs, x Mashel

  • 01 Augustus 2009 - 13:49

    Dwayne & Lisanne:

    KlaKla,

    Nog een keertje Heeel veel succes en plezier daar! Geniet ervan! Want zo zag je wel bij Anke, het is zo voorbij!

    Kus!

  • 01 Augustus 2009 - 17:21

    Ellen:

    Lieve schat!

    Heb je gister nog genoten van je afscheidsfeestje? We gaan je allemaal heel erg missen dus houd je verhalen op de site maar goed bij! Ben nu al benieuwd!

    Geniet ervan! Kus!

  • 01 Augustus 2009 - 21:31

    Anke Van Bergen:

    Hey nichie!

    Hoe was je zoveelste afscheidsfeestje? Dringt het ondertussen al een beetje tot je door? Nu beginnen de echte kriebels vast wel te komen he ;) Herken je het 'god-waar-ga-ik-aan-beginnen-gevoel' ook al? Haha ik weet zéker dat je gaat genieten!! En probeer daar ook zoveel mogelijk bij stil te staan, want inderdaad de tijd vliegt!

    Doe voorzichtig mop en have fun!!
    Dikke kus x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alphen

Curacao

-

Recente Reisverslagen:

10 December 2009

Klein Curaçao

18 November 2009

Aftellen :( ...

29 Oktober 2009

even een dipje

15 Oktober 2009

2 heerlijke weken..

30 September 2009

alweer bijna 2 maanden
Mashel

In 2009 een mooi half jaar gehad in Curaçao voor mijn MBO opleiding. In februari 2016 begin ik aan mijn Minor, en daarbij het laatste jaar van de opleiding HBO-V. Hierbij kan ik weer een droom achterna door te reizen naar Namibië en mijn steentje bij te dragen aan een project voor de stichting 'Home of good hope'.

Actief sinds 02 Juli 2009
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 25117

Voorgaande reizen:

22 Februari 2016 - 22 Juni 2016

Namibië

03 Augustus 2009 - 11 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: