Curacao! - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu Curacao! - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu

Curacao!

Door: Mashel

Blijf op de hoogte en volg Mashel

04 Augustus 2009 | Nederland, Willemstad

Nou jongens, ik ben er hoor.
Haha wat een gedoe, een gestress en verdriet..
Vrijdagavond een gezellige afscheidsparty gehad
Gisteravond nog even laatste rondje afscheid gedaan bij 2 leeuwen en bij lex thuis en daarna naar bed.
Eigenlijk moet je vroeg gaan slapen om 's ochtends weer fit uit bed te springen maar aan de andere kant wilde ik nog lekker heel de nacht knuffelen met mijn lieve schat.
Oh god, nu ik dit typ komen de tranen weer gelijk opzetten, verschrikkelijk.
Tien voor half zeven, papa stond voor de deur om mijn koffers in te laden en het was tijd voor het eerste afscheid. Mama en Anouk allebei in tranen en ik natuurlijk ook. Maikel nog een dikke knuffel gegeven en toen toch maar met een beetje tegenzin de auto in gestapt.
We moesten nog even langs papa thuis want daar zou ilse naar toe komen en zouden we vanuit daar met ilse en trees richting schiphol rijden.
Kwamen we binnen bij papa, geen ilse te zien.. Dus ik vroeg aan Trees; Waar is Ils? Zegt ze oh die staat bij de vijver. Ik nog denken bij mezelf, die zal wel sigaretje roken zijn ofzo. Ik doe de hordeur open, en hoor ik kei hard in koor SURPRISE!
Al mijn lieve mooie vriendinnetjes buiten op een rij met een spandoek.
Dat was Mashel in tranen deel 2..
Na afscheid van mijn vriendinnen te hebben genomen begon het dan echt wel te kriebelen.
Met ilse , lex, trees en papa de auto in.
Binnen een uurtje waren we op schiphol.Steeds meer zenuwen naarmate de tijd voorbij gaat.
Wat een rotgevoel zeg.
Nja, uiteindelijk is het dan toch tijd om doei te zeggen.
Iedereen een dikke knuffel gegeven en natuurlijk nog de nodige tranen gelaten. Nog een paar keer achterom gekeken en gezwaaid. Maar daarna ben je dus echt weg, en ophouden met huilen kon ik dan ook niet.
eenmaal in het vliegtuig bleek dat er iets mis was met een luchtklep van het vliegtuig en die moest gemaakt worden. 1,5 uur vertraging.
Balen, maarja niks aan te doen.
Verder wel een goede vlucht gehad.
Rond 11 uur (nederlandse tijd) kwamen we dan eindelijk op Hato Airport aan en moesten we onze vertrouwde eurotjes in gaan leveren voor die guldens waar je denkt net van af te zijn. Even wennen hoor..
We worden opgehaald door onze 'huisbaas' Dirk.
Natuurlijk ontzettend benieuwd waar je gaat verblijven..
Nou hier zit ik dan, tien voor half twaalf antilliaanse tijd, terwijl het in nederland nu al tien voor half 6 in de ochtend is en ik dus al wel ontzettend moe ben.
Ik zit hier alleen in een klein kamerjte met een bed, een kast, een nachtkastje en een tuintafel in mijn kamer. plus een kleine badkamer met douche en wc inclusief gratis kakkerlakken (jaja, de eerste zijn gesignaleerd..) De andere gedeeltes van het huis zijn wel oké, niet erg denderend maar ach, we zitten toch meer buiten dan binnen.
Ik heb eigenlijk nog niet echt kunnen genieten van de gezelliheid van de rest die hier al zit want ik voelde met niet erg vrolijk vanavond en ben op tijd naar mijn kamer gegaan.
Ik zit voor aan straat en daar ben ik eigenlijk niet zo blij mee want dit is de enige kamer waarvoor je buitenom het huis moet lopen en in het donker je kamer open moet maken met een sleutel waarvan ze allemaal op elkaar lijken. Maar dat gaat nog geregeld worden dat ik een andere kamer krijg waarschijnlijk.
Het is natuurlijk ook even wennen allemaal maar ik hoop dat dat wel snel gebeurd.
Foto's van mijn afscheidsfeestje zet ik op hyves..
Nou, tot de volgende..
Veel liefs, x



  • 04 Augustus 2009 - 06:12

    Myriam Aarts:

    hoi Mashel, was vanmorgen benieuwd ofdat je al geland was, dus gelijk op het werk even gekeken. Als ik je afscheid zou lees moet ik ook gelijk even slikken om niet te janken. ( wat een snuffamilie he) Leuk dat je ook al gelijk huisdieren hebt! Nou, succes met de eerste indrukken en geniet de eerste week maar lekker van de omgeving en de zon. Groetjes uit ook een heel zonnig Gilze.

  • 04 Augustus 2009 - 07:48

    Marleen:

    Lief nichtje!!!

    Oooo, wat en emotioneel stukje meissie.. krijg ik een brok van in mn keel!

    Balen dat je kamertje niet helemaal super is, maar hopelijk komt daar snel verandering in.

    Lieverdje, heel veel succes daar! Je kunt het ! Maak er een toptijd van! Ik lees en beleef met je mee meis.

    Dikke kxs, je nictje (L)

  • 04 Augustus 2009 - 08:08

    Anke Van Bergen:

    Hai mopje!

    Fijn dat je goed bent aangekomen! Grappig om te lezen, want ik herken echt zoveel in je verhaal.. Natuurlijk is het nog even wennen, maar hopelijk maakt dat wennen als snel plaats voor het genieten :D

    Succes nichie en HAVE FUN!!
    Liefs, x Anke

  • 04 Augustus 2009 - 09:35

    Lisanne:

    Lieve Klakla,

    Fijn dat je goed bent aangekomen! Idd,, wat een verdriet! Maar dat krijgt allemaal een plaatsje en voor je het weet komen jou mama & anouk weer langs.. en Lex natuurlijk!

    Heel veel succes en plezier!

    Xxx

  • 04 Augustus 2009 - 13:13

    Anouk:

    Haai zussie,

    Het afscheid was idd zwaar, maar nu je daar eenmaal zit zal het steeds beter gaan. Ik hoorde al van ons mam dat het daar ontzettend warm is dus dat gaat daar helemaal goed komen!Heb nu al zin om te komen...maar we moeten helaas nog even wachten! Maak er een leuke tijd van, we zien en horen je snel!!

    Dikke kus van je zus ;)

  • 04 Augustus 2009 - 13:28

    Dorien:

    Hee Nichie,

    Niet zo verdrietig zijn. Je gaat een super leuke tijd te gemoed! Over een paar dagen wil je niet eens meer naar huis! ;)
    Ik snap het wel hoor. Als ik zo lees krijg ik het al moeilijk haha. Wat erg!

    Lief dat je nog n krabbel stuurde!
    Geniet er van hé! Ondanks dat je nog veel moet wennen en veel moet leren kennen.
    Zoals je zelf al zei: 't komt goed!

    Kus, Dorien!

  • 04 Augustus 2009 - 15:49

    Myriam V.d.:

    hoi Mashel
    ja, da's even slikken he.
    Maar ik wed dat je ondertussen de zon en de zee al gezien hebt, zitten wij hier in ons suffe landje waar telkens na drie dagen zon de regen weer valt.en zie we vergeten je niet, we beleven alles mee. zet 'm op meisje!

  • 04 Augustus 2009 - 17:22

    Pa En Trees:

    hoi meissie,fijn dat je goed aangekomen bent, te hopen dat je kamer snel geregeld wordt, want dat is wel prettig als dat naar je zin is. Het afscheid viel voor ons ook niet mee, maar als jij het daar naar je zin hebt, maakt dat veel goed.Geniet maar lekker deze week, want volgende week begint het pas echt en dan in die lekkere warmte.Dikke kus, pa en trees. p.s. binnenkort een afspraakje maken om te skypen.

  • 04 Augustus 2009 - 19:01

    Johan En José :

    Ha die mashel.

    Jammer dat je pech hebt met de gekregen kamer.
    Zal best goed komen.
    Afscheid nemen is altijd moeilijk,maar geniet maar van de komende 5 maanden voor dat je het weet zijn ze om.
    We zijn benieuwd naar je komende berichtjes en foto's.
    Groetjes Fam. Quirijnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Willemstad

Curacao

-

Recente Reisverslagen:

10 December 2009

Klein Curaçao

18 November 2009

Aftellen :( ...

29 Oktober 2009

even een dipje

15 Oktober 2009

2 heerlijke weken..

30 September 2009

alweer bijna 2 maanden
Mashel

In 2009 een mooi half jaar gehad in Curaçao voor mijn MBO opleiding. In februari 2016 begin ik aan mijn Minor, en daarbij het laatste jaar van de opleiding HBO-V. Hierbij kan ik weer een droom achterna door te reizen naar Namibië en mijn steentje bij te dragen aan een project voor de stichting 'Home of good hope'.

Actief sinds 02 Juli 2009
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 25116

Voorgaande reizen:

22 Februari 2016 - 22 Juni 2016

Namibië

03 Augustus 2009 - 11 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: