My birthday - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu My birthday - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu

My birthday

Door: Mashel

Blijf op de hoogte en volg Mashel

13 Augustus 2009 | Nederland, Willemstad

Bon tardi!

Ik ben net pas zwetend ontwaakt uit een diepe coma.
Gister mijn verjaardag..
dinsdagavond rond kwart over 11 zijn we weg gerede om te gaan stappen maar we moesten eerst nog iemand ophalen van het werk dus we waren pas rond 00:00 bij ay caramba.
door iedereen gefeliciteerd en al lekker een paar drankjes in mijn handen. maar het was daar niet zo feest want het was live muziek maar hele rustige.. Toen zijn we naar campo alegre gereden. want ze zeiden daar moet je een keer geweest zijn.
nou wij kwamen daar aan. serieus, het leek net een hoerenkiet (niet dat ik daar ooit binnen ben geweest haha..) meiden tot het laatste kledingstuk uit ging dansen op het podium, vieze dikke antilliaanse mannen in een klein onderbroekje. Nou daar waren we dus ook weer snel weg.Toen heb k nog even buiten gezeten en daarna toch maar gaan slapen. het was ondertussen 4:00uur geweest. Gisterochtend toen ik wakker werd b en ik even lekker in het zwembad geplonst wat gelukkig een keer was schoongemaakt. Toen zijn we om 14:00 weg gereden om er een paar af te zetten om te gaan werken en daarna ik zelf natuurlijk ook.
Ik werd eerst meegenomen naar een uniform hok. Daar moest ik even passen. En kwam ik er dus achter dat ik in de blues bar kwam te staan.
Je moet het maar eens opzoeken op internet. Het is op de pier, met aardig wat tafeltjes. Het rotte is wel dat je gewoon elke keer als je naar de keuken moet, een trap af moet. en dus ook weer op met een hoop borden. Maar gister was het nog iet zo druk zeiden ze. ik was om 00:00uur klaar maar goed.. aardige mensen, gelijk feliciteren toen ik binnenkwam want dat hadden ze blijkbaar al gehoord. Ze helpen me goed het is alleen nog even wennen
Toen ik klaar was haalde bram mij op. toch nog maar even naar het TMF café. Nja omdat ik natuurlijk vrij moe was had ik er ook niet zo'n zin meer in. maar naar een paar drankjes ging het weer wel. Rond 2:00uur zijn we naar huis gegaan en zijn we hier nog even in het zwembad gegaan.
Toen hup naar mijn kamer. Daar heb ik lex nog even gebeld, die ik toch steeds meer begin te missen.
Gewoon om lekker even te knuffelen, of 's avonds in bed je verhaal aan kwit te kunnen..
Maar goed, ook dat moet wennen en dat komt vast wel goed.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet echt jarig heb gevoeld. omdat ik jullie allemaal niet heb gezien.

ER zijn nog wel wat meer foto's, die zet ik nog wel op hyves.

Vandaag moet ik ook weer om 3 beginnen en het word vanavond super druk. Vanavond is live muziek bij e blues bar. Die staan dan boven op de de bar te spelen. Blijkbaar word het stampvol dus ik word lekker achter de bar gezet omdat ik in het restaurant nog niet alles weet.
ben benieuwd..

Nou jullie horen het weer wel.
Liefs, Xx

  • 13 Augustus 2009 - 16:50

    Myriam Van D. :

    ha Mashel,
    nou, nog van harte hoor meisje, 19 lente's, er is een kaartje onderweg, maar ik had wel gedacht dat het te laat zou zijn.
    Je gaat zo nog van allerlei muziek houden, blues kan heel mooi zijn hoor. Tenminste de blues nummers van de Stones dan. Verder ken ik er niet zo veel. Je kan er wel lekker melancholiek van worden..Werk ze nog, ik nog één dagje dan heb ik vakantie. Hoop dat ik net zo bruin zal worden als jij daar.
    Groetjes,

  • 13 Augustus 2009 - 16:57

    Annemiek:

    Bon nochi Dushi!!! Ik heb vandaag pas voor het eerst tijd om jou verhaaltjes even te lezen, i.v.m mijn eigen vakantie waar ik je natuurlijk ook gemist heb!!! Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt, en jaloers!!! Ik lees wel dat je je goed vermaakt, en er een feestje van maakt ondanks je gewoon elke dag moet werken!!! Dat moet je ook zeker doen, nu kan het! En met feesten hebben ze daar ook zeker geen moeite dus dat komt helemaal goed met jou. Wel vervelend van die Sangura, zitten er daar dan zoveel??? Of komen ze alleen op jou juicy body af? Ook vervelend van die Kakalaka, maar goed straks ben je er aan gewend, en heb je er misschien wel een als huisdier!!! Nou schatje ik ga je foto's bekijken, en ik hoor snel weer wat. Pasa un bon dia, AJO!!!! un sunchi

  • 13 Augustus 2009 - 16:59

    Annemiek:

    ps. ik ben fan van het lied, Tony Castro - vrijdagavond. Word die daar ook gedraaid? Of hoe zit het????????? XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 13 Augustus 2009 - 17:25

    Marleen:

    Lieverdje,

    Ben wel heel blij dat iedereen aan je verjaardag gedacht heeft! Want een beetje jarig lopen te zijn, en niemand feliciteerd je is helemaal niet leuk natuurlijk.. Dat je je niet zo heel jarig voelde is logisch denk ik.. al heeft de zon waarschijnlijk nog nooooit zo hard zn best gedaan ;-)
    Nu ben ik weer aan de beurt.. nog 2 nachtjes slapen haha.

    Klakla, veel succes met werken! T komt allemaal goed, alle begin is moeilijk. En t missen van t frientje is ook meer dan normaal.. Zegt alleen maar dat het goed zit ;-)

    Je kunt het! Allemaal!

    Dikke kxs

  • 13 Augustus 2009 - 18:55

    Ellen:

    Birthday girl!!

    Wat leuk dat ik eindelijk je verhaaltjes kan lezen en een beetje op de hoogte ben van je avonturen daar!!
    Begrijp dat het allemaal even wennen is daar met een nieuwe omgeving en nieuwe mensen. Maar jou kennende gaat het helemaal goed komen en krijg je een top tijd!

    Ik hoorde net dat je ons verjaardags smsje niet hebt ontvangen? (wat is dat toch met de verbinding van gsm ilse-mashel) Dus alsnog: PROFICAAAAT!!
    We wilden nog live voor je zingen zodat je je hopelijk wel jarig voelde. Maar ook bellen was tevergeefs :(
    Misschien de volgende keer maar je nieuw nummer proberen.
    Heb net naar je NLse nummer gesmst! Hoop dat je die wel aan hebt gekregen?

    Nou lieve schat, geniet van je tijd daar! We hebben je stralende aanwezigheid gemist in Portugal!

    Dikke knuffel en verjaardagskus

  • 14 Augustus 2009 - 10:27

    Silke:

    Schatjee!

    Echt raar dat je niet lekker thuis bent op je verjaardag he! Ik hoorde van Simone dat je onze smsjes niet hebt gehad? :( Echt niet leuk!
    Hopelijk heb je er toch een beetje van kunnen genieten want het is toch speciaal om jarig te zijn in een ander land he !;)

    Kun je het werken en feesten een beetje combineren of is het toch wel erg zwaar?

    Ik denk aan jou lieverd!
    hele dikke kusss

  • 14 Augustus 2009 - 10:38

    Anke Van Bergen:

    Hey mopke!

    Wat lees ik nou; smsjes niet gehad? Dan van mij ook zo nog een keertje 'gefeliciteerd'!! Want je zou maar denken dat ik je vergeten ben, heus niet hoor ;) Al zit je nog zover weg, iedereen heeft hier bewust jouw dagje meegemaakt!

    Het is meteen hard werken zo te lezen, maar klinkt wel als een gezellig tentje! Go for it girl! Maak er een tijd van om nooit te vergeten :D

    Kus xx

  • 14 Augustus 2009 - 14:35

    Dwayne & Lisanne:

    Klakla,

    Klinkt leuk hoor, je werkplek! Gezellig.. en als het druk is, gaat de tijd alleen maar sneller, ben je weer sneller klaar met werken en heb je tijd om zelf te feesten! Hoeveel dagen in de week moet je eigenlijk werken?

    Een verjaardag in het buitenland, zonder al je vrienden en familie is idd erg anders, maar hoop wel dat je 't naar je zin hebt gehad, anders doen we m volgend jaar gewoon dubbel! ;)

    Je begint zo echt al een leventje te krijgen daar hé..

    Schattie, geniet ervan!
    Xxx Ons

  • 14 Augustus 2009 - 14:55

    Cees V Rijen:

    hoi Shally, ik lees dat er een hele wereld voor je open gaat. Geniet van al deze ervaringen, want ook daar is de stage voor bedoeld, dus levenservaring opdoen.
    Veel plezier.
    Cees.

  • 15 Augustus 2009 - 07:54

    Mama:

    He Shelly,
    We gaan aftellen,want 30 september komen we naar je toe,Anouk en ik dan!Voor negen dagen,ik kijk er erg naar uit.
    We logeren in de chogogo resort.
    Hopelijk kan het allemaal doorgaan en komt er niets tussen.
    Verder hoor je het nog wel via het skypen binnenkort.
    Nou meisje werk ze met zin en blijven genieten he. xxxxx mama

  • 16 Augustus 2009 - 08:45

    Jan En Marij:

    Hoi Mashel,
    Hier een kleine groet vanuit Baol.Wij wensen je nog een gelukkige verjaardag al is het een beetje laat.Maar beter laat dan nooit hé.
    Wij hopen dat je een geweldige tijd zult hebben in dat mooie Curacao.Wij blijven je volgen op internet en je hoort nog van ons.
    Vele groetjes en XXXXXX.

  • 17 Augustus 2009 - 10:44

    Ilse:

    Hey Lieve schat,! zo ik heb eindelijk ook al je verhaaltjes kunnen lezen.. wel wat later maar dat had ik ook met portugal en werken te maken! ik heb je ook al paar keer proberen te bellen, of ik ben gewoon dom, maar t lukt me steeds niet! ik ga vandaag ook ff skype proberen te downloaden, want wil zeker met je bijkletsen, en jij stralende hoofdje zien,, checken hoe bruin je al geworden bent!! het klinkt allemaal gezellig, en ik weet zeker dat je er een hele mooie tijd krijgt! dat krijg jij wel voor elkaar! Heel veel plezier, en geniet ervan!

    Dikke kuss!! Denk aan u!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Willemstad

Curacao

-

Recente Reisverslagen:

10 December 2009

Klein Curaçao

18 November 2009

Aftellen :( ...

29 Oktober 2009

even een dipje

15 Oktober 2009

2 heerlijke weken..

30 September 2009

alweer bijna 2 maanden
Mashel

In 2009 een mooi half jaar gehad in Curaçao voor mijn MBO opleiding. In februari 2016 begin ik aan mijn Minor, en daarbij het laatste jaar van de opleiding HBO-V. Hierbij kan ik weer een droom achterna door te reizen naar Namibië en mijn steentje bij te dragen aan een project voor de stichting 'Home of good hope'.

Actief sinds 02 Juli 2009
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 25119

Voorgaande reizen:

22 Februari 2016 - 22 Juni 2016

Namibië

03 Augustus 2009 - 11 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: