Prachtig curacao.. - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu Prachtig curacao.. - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu

Prachtig curacao..

Door: Mashel

Blijf op de hoogte en volg Mashel

09 Augustus 2009 | Nederland, Willemstad

goedenacht!
ik ben net terug van het stappen dus kan zijn dat er typfouten in verwerkt zijn maar dat vergeven jullie mij vast wel..
Ik ben vanavond over verhuisd naar een andere kamer waardoor ik wel gewon binnendoor kan naar mijn kamer.
Lekkere ruimte en voel me nu een stuk veiliger ookal zit ik nog wel aan de voorkant. Maar die voordeur hoeft nooit open en zit op slot met maar liefst 4 sloten. dus dat komt wel goed. Ik heb warmte bultjes op mijn handen gekregen die ook verschrikkelijk jeuken, maar de muggenbulten worden kleiner en minder jeukerig, gelukkig.
We zijn vandaag lekker met zijn allen naar de caracasbaai geweest. Gister hadden we een super feest op het water op een boot in het centum van willemstad. Was echt super gaaf maar wel bloedheet. vandaag naar mambo geweest. lekker in de open lucht en als je even wil afkoelen ga je lekker even aan het water op een bedje liggen. wat niek en ik ook hebben gedaan.
ik zal binnekort eens foto's plaatsen van de mensen die hier bij ons zitten. heb je daar in ieder geval ook een idee van.
ben nu ontzettend moe maar wilde nog even een berichtje sturen. de sfeer is hier zo relaxed, echt heerlijk.
ben vandaag kelly tegengekomen (een dochter van vrienden van maurice die op curacao wonen)
zij is hier op vakantie. wel heel apart om bekende tegen te komen hier.
Het is hier heerlijk en begin er steeds meer aan te wennen. Ben ontzettend benieuwd naar mijn eerste dag woensdag.
ik hou jullie op de hoogte.
dikke x

  • 09 Augustus 2009 - 09:15

    Johan:

    Dag Mashel,
    Leuk te lezen dat het goed met je gaat. Gelukkig een nieuwe kamer, een stuk veiliger zo! Nog een paar dagen genieten en dan hup aan de slag...Dikke kus van je neefjes Robin en Jesse. Groetjes Johan, Sandera en Robin en Jesse

  • 09 Augustus 2009 - 09:16

    Roëlla:

    Hahahah, een beetje teveel gedronken dus?? Wel leuk dat je het zo goed naar je zin hebt hoor, ;) En fijn dat je nu in een andere kamer zit. Als ik het zo lees dan gaat het helemaal goed komen daar.

    Groetjes x Roëlla

  • 10 Augustus 2009 - 07:49

    Dorien:

    Hee Nichtje!

    De typfouten vallen nog heel erg mee! ;) Anke's verhaal was een keer erger toen ze zat een verhaal aan t typen was haha.

    Wel heeeel goed om te lezen dat je het naar je zin hebt en dat je ook al n andere kamer hebt! (Y)

    Veel plezier en succes woensdag!!!!!
    Kus, Dorien

  • 10 Augustus 2009 - 16:59

    A En M:

    Ha die Klakla,
    We hebben de site weer gevonden waarop je geschikte datum en prijs kunt vinden voor vliegtickets:
    "ebookers.nl" Wil jij dit aan Lex doorgeven, weet z'n telfnr niet!
    Fijn dat je een andere ruimere kamer hebt, zijn de huisdieren ook mee verhuisd of heb je nieuwe genomen?
    Feest ze nog een paar dagen, daaarna is het weer werken geblazen.
    Groetjes en 2 natte neuzen

  • 10 Augustus 2009 - 18:42

    Wilma:

    hoi mashel, ik heb net je verslagen gelezen fijn dat je al een beetje gewend bent. gelukkig heb je nu een andere kamer waarin je je wat veiliger voelt dat is wel belangrijk hoor. succes woensdag en hopelijk heb je daar een fijne verjaardag. groetjes ook van gijs en hoe je goed daar xx wilma

  • 11 Augustus 2009 - 01:53

    Mashel:

    dankjewel tante myriam voor de site ik zal het doorgeven. vind het heel leuk om van jullie iets te horen allemaal. geef een dikke kus terug aan robin en jesse :)

    Groetjes, liefs x

  • 11 Augustus 2009 - 16:25

    Anke:

    Scheetje!

    Wat een heerlijk positief bericht deze keer! De titel zegt al genoeg :D Geniet van je verjaardag morgen en heel veel succes met je eerste dagje werken!

    Dikke kus x

  • 11 Augustus 2009 - 17:24

    A En M:

    Ha die Klakla,

    Wij willen je alvast van harte feliciteren met je verjaardag.( ook namens oma!en de 2 ss'en) Maak er een hele fijne dag van daar in dat zonnige en relaxte oord. Heerlijk he...geen gestress. Heel veel succes met je eerste werkdag en we horen het wel.
    Groetjes en dikke verjaardagskus A en M en oma.

  • 11 Augustus 2009 - 18:26

    Ad En José V Alderen:

    Hallo jarige.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag,Ik heb gelezen dat je morgen begint met werken,wij wensen je daarbij veel succes en nog een fijne tijd daar op Curacao.

    Groetjes van een mede jarige.

  • 11 Augustus 2009 - 18:31

    Tante Marianne:

    Hoi Mashel,
    wij zijn net terug van vakantie dus ik lees al je berichtjes nu in 1 keer. Je hebt al heel wat meegemaakt zo'n eerste week maar je geniet er al wel volop van volgens mij. Een heel fijne verjaardag morgen en natuurlijk werk ze!! We blijven je natuurlijk volgen.
    Groetjes, ook van ome Peter.

  • 11 Augustus 2009 - 18:52

    Linda V. Tilburg:

    Heeey meiske,

    Leuk dat je zoveel schrijft! Ik hoop dat je snel gewend bent aan de nieuwe plek en het helemaal naar je zin hebt. De tijd vliegt dan voorbij, en voordat je het weer droom je weer van die goede oude tijd in curacao.

    Als je veel foto's wilt downloaden op deze site. Moet je easy upload downloaden. Dat vraagt ie als je foto's wilt plaatsen. Dat is makkelijk te downloaden, en dan kun je er snel en veel foto's op zetten.

    Veel plezier nog, ik houd je site bij!!!

    xxx Linda

  • 11 Augustus 2009 - 19:21

    Lisanne:

    Lieve KlaKla,

    Ik wil je alvast een hele fijne verjaardag toe wensen! Geniet ervan vanavond en morgen!

    En werkse natuurlijk morgen!
    Ik ben benieuwd wat je van je eerste dagje gaat vinden!

    Xxx

  • 12 Augustus 2009 - 00:26

    Msn :

    he dushi gefeliciteerd met je verjaardag zo te lezen heb je het goed naar je zin veel plezier morgen met stage en niet te hard werken in die hitte he had van joyce ook al al een berichtje gehad dat ze je al was tegen gekomen blijft een klein wereldje he nou lekker genieten en neem ff mijn skype gegevens aan dan kunnen we ook gewoon buurten grt

  • 12 Augustus 2009 - 02:00

    Mashel:

    hee sharon, maurice en nathan. dankjewel. de rest ook bedankt voor de felicitaties alvast :)
    We gaan vanavond nog wel even lekker op stap ookal moet ik werken. er moet toch gefeest worden he. Was inderdaad toevallig dat ik joyce tegen kwam. toch wel leuk om bekende gezichten te zien hier. Ik zal eens kijken voor skypen en dan spreek ik jullie snel. liefs x

  • 12 Augustus 2009 - 07:49

    Gijs En Wilma:

    Dag Mashel,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. En straks veel succes op je eerste werkdag.

  • 12 Augustus 2009 - 08:35

    Mashel:

    dag schoonouders :)
    ik lig net in bed. lekker mijn verjaardag gevierd.
    dankjewel! :D
    Jullie horen het wel over mijn eerste dag.
    dikke knuffel aan alexander ;)
    x

  • 12 Augustus 2009 - 12:06

    Tante Jose:

    Hoi Mashel,

    Happy birthday to you,
    in de wei staat een koe
    en die koe zegt:
    " i love you"
    happy birthday to you !

    Deze is alvast voor jou ( is wel op zijn bels )

    Wij wensen jou daar ook nog een hele fijne tijd en we lezen straks wel hoe je eerste werkdag was. ( chique hotel heb ik gehoord ?? ) Geniet ervan.

    Groetjes en kusjes van de Bruurskes-family !!

  • 12 Augustus 2009 - 12:15

    Fam. Van Zuijlen:

    Hoi Mashel,

    Gefeliciteerd met jouw verjaardag.Geniet er met "volle teugen" van!

    Dikke kus van Johan, Sandera, Robin en Jesse.

  • 12 Augustus 2009 - 15:00

    Werner En Marleen:

    Lief meisje!

    Hartelijk gefeliciteerd!!!!

    We zijn benieuwd hoe je verjaardag èn eerste werkdag is geweest!

    Dikke verjaardagskxssen, ons

  • 12 Augustus 2009 - 15:33

    Simone:

    Lieve schat!!
    Ten eerste van harte gefelciteerd met je verjaardag, we hebben jou gesmst en ook meerdere malen proberen te bellen maar dat ging niet helemaal goed vanuit het zonnige Portugal,
    die baai ziet er supervet uit!! daar ga jij het zeker wel naar je zin hebben....!!!! Bye chicky! have fun! x

    p.s. laat weten hoe je eerste werkdag was, ben benieuwd!!

  • 12 Augustus 2009 - 16:51

    Silke:

    Lief vriendinnetjeee!

    Gefeliciteerd met je verjaardag! Dat moet erg speciaal zijn om dat in het mooie curacao mee te mogen maken!!
    Dit is pas mn eerste berichtje op je site, omdat we natuurlijk net terug komen uit porutgal! We hebben jou echt super erg gemist! Volgend jaar moet je ons zekerweten weer joinen! Dan zijn we weer bijna compleet!

    Zo te horen komt het helemaal goed met jou daar in het warme feestparadijs! Ik ben echt super jaloers en als ik nog centjes over had zou ik naar je toe vliegen haha ;)

    Ik hoop echt dat je vooral vandaag ondanks je eerste werkdag van ej verjaardag kunt genieten!
    En ik ben benieuwd hoe het werken je gaat bevallen!

    Miss you already babe!
    dikke kusss

  • 13 Augustus 2009 - 08:46

    Claire:

    Lieverd,
    Wat goed om te lezen dat het goed met je gaat!! Volgens mij feesten jullie daar wat af he..?? Iedereen die daar is/heengaat feest veel!!
    Nou moppie, pas goed op jezelf, en doe voorzichtig he?!?!
    Dikke kus Claire

  • 13 Augustus 2009 - 13:20

    Mariet:

    Heee Shelly!

    Ten eerste nog proficiat met je verjaardag!
    Ben net pas terug van vakantie, ben meteen je verhalen gaan lezen(ben daar namelijk niet op internet geweest)!!
    Gelukkig dat de berichten inderdaad steeds positiever zijn, hihi :) Altijd even wennen natuurlijk, zo ver weg en zo anders! De eerste aantal foto's zien er in ieder geval goed uit joh! Lekker bruin bakken en feesten ;)
    Hoe bevalt het werken deze eerste dagen?
    Veel succes en plezier de komende tijd! En ga je berichten zeker blijven volgen :)

    Liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Willemstad

Curacao

-

Recente Reisverslagen:

10 December 2009

Klein Curaçao

18 November 2009

Aftellen :( ...

29 Oktober 2009

even een dipje

15 Oktober 2009

2 heerlijke weken..

30 September 2009

alweer bijna 2 maanden
Mashel

In 2009 een mooi half jaar gehad in Curaçao voor mijn MBO opleiding. In februari 2016 begin ik aan mijn Minor, en daarbij het laatste jaar van de opleiding HBO-V. Hierbij kan ik weer een droom achterna door te reizen naar Namibië en mijn steentje bij te dragen aan een project voor de stichting 'Home of good hope'.

Actief sinds 02 Juli 2009
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 25114

Voorgaande reizen:

22 Februari 2016 - 22 Juni 2016

Namibië

03 Augustus 2009 - 11 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: