Steeds beter.. - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu Steeds beter.. - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu

Steeds beter..

Door: Mashel

Blijf op de hoogte en volg Mashel

07 Augustus 2009 | Nederland, Willemstad

Ben ik weer! vind t echt fijn om van jullie allemaal iets te horen!
Oei Debbie, hoop dat t snel over is. beterschap.
En ik zal niet zwaaien naar de schildpadden haha. Die leguanen zijn niet echt aaibaar want zodra je te dicht in de buurt komt gaan ze schuin hangen en slaan ze met hun staart. en geloof me, dat gaat hard hoor.De dagen gaan hier wel snel, gelukkig.. Woensdag zijn we bij het tmf café geweest. daar was het karaoke, was een hele gezellige avond. maar ik was de bob dus ik had niks gedronken maar goed. dat maakt het niet minder gezellig. Ook geen last van hoofdpijn de volgende dag ;).
Giser zijn we bij Cinco geweest. Alleen daar hadden ze geen airco, dat was echt zweten. Vandaag wel een beetje katerverschijnselen.
Silvie en ik zijn net terug willemstad centrum. Nadat we 2x verkeerd zijn gereden (alweer) kwamen we bij ons hotel. We hebben een gesprekje gehad met mevrouw Santine, de regelmiep daar. Hele aardige vrouw, even gekletst. Ik heb geluk want ik hoef woensdag pas te beginnen (helaas wel op mijn verjaardag maarja..) om 3 uur. Dat is wel lekker. Ik heb een sim-kaart gekocht en mijn nieuwe nummer is +59995147146. Ik heb een site gevonden waarmee je goedkoop naar mijn antilliaanse nummer kan bellen(mocht je daar de behoefte toe hebben, mama, papa enz..?) dat is 0900 0213 en dan mijn nummer. dat is 10 cent per minuut. goedkoop toch?

We gaan misschien nog verhuizen.
Die mensen waar ik over vertelde van het rentenieren hebben gezegd dat we in hun villa kunnen wonen. Nou, dat is echt huge. Súper mooi, boven op een berg dus uitzicht over heel het eiland. Over de prijs moeten we het nog wel hebben en het enige nadeel is dat we met 2e op een kamer moeten. Maar goed, het is niet normaal voor een student zo luxe.
Maar dat is nog even afwachten..

Voor de niet-hyvers. Ik zal proberen de beveiliging van die site af te zetten zodat iedereen mijn foto's kan zien. Want er kunnen op deze site niet zo veel op geloof ik.

Het heeft vanochtend zelfs even geregend hier, ik stapte buiten en was echt verbaas. maar het regende niet hard en niet lang. Dus hier is het ook niet altijd goed.

Verder gaat alles nog steeds prima. Ik heb Stop jeuk gekocht tegen de ontzettend vele muggenbulten die op mijn benen en voeten zitten. word er helemaal gek van! Echt alles zit onder.mja, alles beter dan kakkerlakken. 's Avonds doen we lekker beetje koken en dat gaat allemaal prima. gister lekker nasi op met satesaus. Er zijn natuurlijk ook een paar chefjes in ons midden dus das makkelijk.

Nou jullie horen het weer wel.
Dikke knuffel, X

  • 07 Augustus 2009 - 18:49

    Lisanne:

    Klakla..

    Leuk om te lezen dat je t goed naar je zin hebt! En dat je zelf al katerverschijnselen hebt gehad..;) Haha..

    Woensdag pas werken.. dan kun je nog ff genieten! Zon, zee, strand & Corona's! ;)

    Veel plezier!
    Groetjes van Dwayne!
    Xxxx

  • 07 Augustus 2009 - 21:55

    Janneke:

    Hey Lieverd!!
    Fijn te horen dat je al een beetje begint te wennen en dat je het naar je zin hebt. Ik hou deze pagina en je hyves goed in de gaten, ben altijd benieuwd naar nieuwe foto's en berichtjes. Moet wel veel aan je denken hoor, hoop dat je een hele leuke tijd daar gaat hebben. succes meid en ik spreek je snel een keertje op msn ofzo.
    -xxx- Janneke

  • 08 Augustus 2009 - 07:31

    Roëlla:

    Hey Mashel, leuk om jouw reis zo een beetje mee te kunnen maken, :D IK heb de foto's op je hyves ook al gezien en het is hartstikke mooi daar. Gelukkig dat alles al een beetje went en wanneer je begint te werken zal het nog wel wat beter gaan denk ik.
    Nou ik hou je verslagen en foto's in de gaten hoor.

    Veel plezier nog.
    Groetjes van ons alle 4 hier.

  • 08 Augustus 2009 - 09:38

    Linda:

    Hoi lieve schat
    blij te horen dat alles goed met je gaat.
    klinkt allemaal leuk
    geniet ervan
    dikke kus linda

  • 08 Augustus 2009 - 10:08

    Debbie:

    Hai schattie!

    fijn om te horen dat je het goed naar je zin hebt daar!! zou wel super relaxt zijn als je in die villa kan gaan wonen, vet vet!!
    zo te horen is het uitgaan ook tof! heb je de beruchte "vrijdag avond" song van Maurice al voorbij horen komen? haha

    jammer dat je op je verjaardag moet gaan werken, maar hopelijk ben je niet al te laat klaar, kun je nog gaan feesten!:)

    tot het volgende verhaaltje;)

    veel plezier mopke!

    Kuss

  • 08 Augustus 2009 - 11:44

    Myriam Van D. :

    Hoi vakantieganger.....
    nu nog even dan hè
    Pas je wel op met zo'n vreemd stel dat jullie meteen in huis wil hebben? Straks willen ze je houden, nee geintje, maar ik bedoel maar..
    doei


  • 08 Augustus 2009 - 12:11

    Mama:

    ha meisje,
    Fijn te horen dat je het naar je zin hebt, geniet er maar goed van!ik heb jou verkeerde mailadres,maar heb je vanavond tijd voor even te skypen, ik heb n.l. nu ook een webcam.b.v 18.00 uur nederlandse tijd.stuur maar een mailtje dan heb ik gelijk jou goeie adres ook. tot strakjes xxxx mama

  • 08 Augustus 2009 - 14:35

    A En M:

    Ha die klakla,

    Fijn dat we nu de foto's ook op hyves kunnen bekijken. Ziet er allemaal leuk uit, mooie keuken zo voor studenten!! Makkelijk dat je topkoks rondom je hebt.
    Wat betreft dat huis: ik ben het wel met de andere Myriam eens hoor, je kunt het misschien nog even afkijken totdat je iedereen wat beter kent. Je weet het maar nooit.
    Hoe zag het hotel eruit waar je komt te werken of heb je nog geen rondleiding gehad?
    W.s. is het hotel a.s. woensdag voor jou al wel versierd!
    Nou klakla, geniet nog van je vakantie dagen en we horen het weer wel.
    Misschien gaan we Lex binnenkort wel vervelen bij de 2 Leeuwen.
    Groetjes A en M en natte neus van S en S

  • 08 Augustus 2009 - 15:30

    Anouk:

    Haai meissie,

    Zou te horen gaat alles prima! Als je er wat langer bent zal de weg vinden ook beter gaan ;) Ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar het hotel waar je gaat werken. Aan de prijzen te zien was het erg chique (zijn we natuurlijk al naar aan het kijken).
    Doe inderdaad voorzichtig, je weet maar nooit! Ik spreek je snel weer!
    Dikke kus je zus

  • 08 Augustus 2009 - 15:45

    Dorien:

    Hee Vriendinnetje!

    Katerverschijnselen... wat heerlijk! ;)
    Komt helemaal goed daar!

    Luister maar goed naar je wijze tantes en pas goed op jezelf!

    Geniet ervan!
    Super om jou verhalen zo te volgen! En voor jou ook erg leuk dat iedereen steeds weer reageerd ;)

    Kus!
    Ps. waarschijnlijk krijg je n super verjaardag!

  • 08 Augustus 2009 - 19:32

    Laura :

    Hee Mashel,

    Klinkt allemaal leuk daar!
    Kan alleen geloven dat het eerst heel erg wennen is!
    Geniet er lekker van en de groetjes aan iedereen daar!
    Ik verhuis morgen richting Noordwijk en dan kan het voor mij ook "beginnen":P

    Dikke kus,
    Laura

  • 08 Augustus 2009 - 20:51

    Gitte In Amerika:

    Heej schatteke,

    ben zo jaloers maar gun het je hoor! Heb nu geen tijd om je verhalen te lezen maar ga het zeker doen als ik zelf weer thuis ben!:D

    Papa, mama, Richard en Ben zijn hier nu dus ik ga ze snel een rondleiding geven..

    Heel veel plezier nog en als ik genoeg geld heb kom ik je opzoeken;)

    Love u
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Willemstad

Curacao

-

Recente Reisverslagen:

10 December 2009

Klein Curaçao

18 November 2009

Aftellen :( ...

29 Oktober 2009

even een dipje

15 Oktober 2009

2 heerlijke weken..

30 September 2009

alweer bijna 2 maanden
Mashel

In 2009 een mooi half jaar gehad in Curaçao voor mijn MBO opleiding. In februari 2016 begin ik aan mijn Minor, en daarbij het laatste jaar van de opleiding HBO-V. Hierbij kan ik weer een droom achterna door te reizen naar Namibië en mijn steentje bij te dragen aan een project voor de stichting 'Home of good hope'.

Actief sinds 02 Juli 2009
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 25109

Voorgaande reizen:

22 Februari 2016 - 22 Juni 2016

Namibië

03 Augustus 2009 - 11 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: