Tijd vliegt.. - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu Tijd vliegt.. - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu

Tijd vliegt..

Door: Mashel

Blijf op de hoogte en volg Mashel

28 Augustus 2009 | Nederland, Willemstad

goedemiddag!

Nou er is hier nog niet veel veranderd maar ik denk het word weer tijd voor een verhaaltje.
Ik kan de dagen amper uit elkaar houden omdat het zo snel gaat.
Komende maandag zit ik hier alweer een maand, die tijd vliegt echt als een gek.
Sinds woensdag is de groep van 15 personen compleet. Woensdagavond al op stap geweest in het tmf cafe met z'n allen. Leuke groep met k zeggen. we zitten nu in totaal met 5 meiden en maar liefst 10 mannen.
Zij krijgen vandaag te horen waar zij stage gaan lopen.

Met mijn werk gaat het ook nog steeds goed en gezellig. gister was het weer ontzettend druk met de live muziek. was om 0030u pas klaar.
Moet over een uurtje weer beginnen.
Heb het wel naar mijn zin en mij papiements begint ook al steeds meer te komen.

Sommige dagen gaan beter dan de ander, maar dat blijf je houden natuurlijk.

Ik heb al foto's van mijn werkplek gemaakt maar die kan ik nog niet plaatsen. dat doe ik zo snel mogelijk.
Ik mis het af en toe wel om de bekende gezichten om me heen te zien maar ja dat kan niet anders.

Nou ik ga me maar eens klaar maken voor weer een hete werkdag.
Ik mis jullie wel hoor.
super nog steeds al die berichtjes!

papa en trees, goede vakantie gehad?
wanneer hebben jullie tijd voor te skypen? mail me maar.

dikke knuffel xx

  • 28 Augustus 2009 - 18:04

    Silke:

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt lekkere antiliaaaaan!:P

    Afgelopen woensdag heb ik stiekem beetje meegeluistert met ilse (toen jullie belde)
    Leuk om je weer eventjes te horen lieff!

    Dikke kusss

  • 28 Augustus 2009 - 19:33

    Lisanne:

    Lieve Klakla,

    Stralende hoofdje omhoog houden hé! Tuurlijk zijn er mindere dagen bij.. maar door af en toe te skypen met je familie en je vriendje komt dat helemaal goed!

    Gezellig zo'n groep van 15 man.. jij vermaakt je wel! En je hebt hier vriendjes,, maar daar maak je wss ook weer vriendjes bij!
    Geniet van elke dag, Klakla!

    Xxx (L)

  • 29 Augustus 2009 - 12:36

    Pa En Trees:

    Hoi leuk te horen dat het goed gaat, onze vakantie was super alleen veel te snel voorbij. We hebben al gemaild om iets af te spreken. Blijf het lekker naar je zin hebben en pas goed op jezelf, geen dingen doen die wij ook niet zouden doen. dikke knuffel en kus. pa en trees

  • 29 Augustus 2009 - 13:23

    Marleen:

    Shelleke!

    Je zit er inderdaad al bijna een maand! Wat gaat dat snel.. nog maar een paar te gaan. ;) Heb je al een aftelkalender??? Haha.

    Ik kan uit je verhaaltje opmaken dat je het echt een stuk beter naar je zin hebt dan int begin! Fijn om te lezen!

    Komt helemaal goed met jou meissie! Ga zo door. Wij zijn trots op jou!

    Dikke kxs vanuit Zevenbergen

  • 29 Augustus 2009 - 15:02

    Koentje De Buurjonge:

    sorry dat ik jou en anouk door elkaar haalde:P
    das altijd dan haal ik jou en anouk door elkaar en michael en lex...'
    sorry voor het ongemak!
    hahaha maar nog veel plezier en ik zal nog wel een paar keer een GOED berichtje sturen

  • 29 Augustus 2009 - 15:27

    A En M:

    Ha die Klakla,
    Hier zijn de vakanties allemaal weer bijna voorbij maar voor jou duurt ie nog 4 maanden. Heerlijk toch!!
    En heb je nog iets gehoord over een andere werkplek, of mag je hier toch blijven zoals je hoopte?
    Albert vroeg zich af ofdat ze in Curacao ook chipito's hebben of een Antiliaanse vervanging daarvan?
    Heb vandaag nog een staatslotje gehaald, dus als we een grote prijs winnen dan zie je ons met Anouk verschijnen!!!
    Werk en geniet ze. Tot het volgende berichtje!
    Groetjes en 2 natte neuzen.

  • 29 Augustus 2009 - 15:35

    Ellen:

    Bom chica wah wah!

    Goed om te horen dat je het naar je zin hebt daar! Feestjes op het werk, zon, zee, strand, cocktails. Niets mis mee! :D Tof ook dat de groep compleet is en het goed bevalt!

    Have fun lekkerding!

  • 30 Augustus 2009 - 11:23

    Anke:

    Lieve Klakla!

    Alweer bijna een maand joh! Time flies when you're having fun, en zo te lezen heb je dat steeds meer he? Houden zo!
    Hoe staat het ondertussen met je bruine kleurtje? Je zal al wel een negertje lijken ;) Ik ben benieuwd naar je nieuwe foto's!

    Je doet het goed meid, blijf genieten!! Liefs xx

  • 30 Augustus 2009 - 14:35

    Janneke:

    Hey lieverd!!!

    Goed om te lezen dat de tijd snel gaat, dat wil zeggen dat je het wel naar je zin hebt. geniet ervan en ik heb gisteren met je moeder afgesproken dat ik er een keer bij kom zitten als jullie gaan skypen!
    doei doei meis!!

    xxx Janneke

  • 30 Augustus 2009 - 15:48

    Anni:

    t is goed toeven daar! maak t niet te mooi anders komen we ook daarheen.fijn dat je moederkomt.en daarna lex.geniet maar lekker,wij proeven er iets van door jouw verslag,groetjes en liefs

  • 30 Augustus 2009 - 17:15

    Dorien:

    Hee lieve lieve lieve lieve Nicht!

    Ik heb weer een paar leuke verhaaltjes van je gemist! Ik ben net terug van 10 dagen Lloret. Heb er van genoten zeg! :D Fijn om dan weer wat van je te lezen als je terug komt van vakantie! En zeker de leuke dingen!
    Dat je soms een dipje hebt is niet meer dan logisch. Je bent vast niet de enige! Toch?

    Geniet ervan!
    Een maandje alweer inderdaad, jezus wat gaat dat snel!
    Maar dat is alleen als je het naar je zin hebt....!

    Dikke kus en knuffel, Ien (L)

  • 31 Augustus 2009 - 16:20

    Debbie:

    ejoo ejooooo!

    goed om te lezen dat je het naar je zin hebt! en dat het werk ook leuk is, want daar draait het tenslotte om!
    weet je al meer over de eventuele verhuizing naar die dikke villa?

    blijf lekker genieten schat, maar twijfel er niet aan dat dat goed komt.

    en inderdaad..alweer bijna een maand, gaat kei snel!

    OJA, geniete nieuws trouwens dat lex S. (haha t lijkt wel een gevangene) zn eigen stekkie krijgt!

    veel plezier baby! en veel verhaaltjes blijven schrijven =)

    XXX

  • 01 September 2009 - 10:45

    Ger En Ria Melisse:

    Hallo Mashel
    Zo we lezen gaat het wel goed met je, ook met je werk heel fijn, ook voor de thuis blijvers, Pa en Trees hebben het ook leuk gehad in Frankrijk, wij zelf gaan 7 Sept.Leuk dat je ook je Ma en Anouk snel weer kan zien, Nu je vriend nog Mashel het aller beste en tot horens. Groetjes Ger en Ria Melisse Vos

  • 01 September 2009 - 14:47

    Charlotte:

    Hee lieve mashelie!
    Fijn dat het zo goed gaat! Ben net 2 dagen terug van 3 weken vakantie dus vandaar dat je nu pas iets van me hoort! Ga nu nog eventjes wat andere dingen bekijken op je site!
    daaag lekkerkind
    dikke kus!

  • 03 September 2009 - 15:30

    Anouk:

    Haai zussie,

    We zijn weer terug in Nederland. Zo te zien gaat het nog steeds super goed met je daar in het zonnige land. Ik ben net een maandje terug en dan mag ik weer lekker op vakantie. Wat hebben we het toch goed he...:)

    Je foto`s zien er allemaal super mooi uit. Heb er al zin in!!

    Heel veel plezier nog en tot snel!! We skypen!!

    Dikke kus, je zus!

  • 10 September 2009 - 07:09

    Tante Jose:



    VERHAALTJE ?????

  • 10 September 2009 - 16:36

    Mashel:

    wat verhaaltje?
    binnekort, maar zoveel is hier niet anders. ik zal binnekort weer wat typen en foto's er op gooien.
    heb je alle verhaaltjes al gelezen dan ;)

  • 12 September 2009 - 17:28

    A En M:

    Ha die Klakla,

    Heb de gehele week nog niet op je site gekeken dus verwachtte ik nu eigenlijk ook wel een nieuw stukje tekst!!
    Helaas!!
    Maar wat ook jammer is dat we bij de staatsloterij maar
    € 10,- hebben gewonnen en na overleg met de KLM werd ons duidelijk dat we hiervoor NIET naar curacao konden vliegen. Flauw he?
    Wij hebben afgelopen week onze bewoners verhuisd naar de nieuwbouw, hele klus hoor.
    Nou, dan wachten wij ook maar op je volgende verhaaltje.

    Vele groetjes en weer 2 natte neuzen uit nog steeds een zonnig Gilze.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Willemstad

Curacao

-

Recente Reisverslagen:

10 December 2009

Klein Curaçao

18 November 2009

Aftellen :( ...

29 Oktober 2009

even een dipje

15 Oktober 2009

2 heerlijke weken..

30 September 2009

alweer bijna 2 maanden
Mashel

In 2009 een mooi half jaar gehad in Curaçao voor mijn MBO opleiding. In februari 2016 begin ik aan mijn Minor, en daarbij het laatste jaar van de opleiding HBO-V. Hierbij kan ik weer een droom achterna door te reizen naar Namibië en mijn steentje bij te dragen aan een project voor de stichting 'Home of good hope'.

Actief sinds 02 Juli 2009
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 25110

Voorgaande reizen:

22 Februari 2016 - 22 Juni 2016

Namibië

03 Augustus 2009 - 11 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: