Vakantie en werken - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu Vakantie en werken - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu

Vakantie en werken

Door: Mashel

Blijf op de hoogte en volg Mashel

13 September 2009 | Nederland, Willemstad

Dag lieve mashel-volgers ;)

Zo hier naar heel veel gezeur van veel mensen maar weer eens een verhaaltje haha.

Het gaat hier nog steeds super, sommige dagen ben ik niet echt mezelf en ben ik behoorlijk chagerijnig. zoals gister..
Maar dat is dan na een dagje werken gelukkig wel weer over en ben ik weer vrolijk.

Het stapleven gaat ook nog steeds heerlijk door ookal moet ik soms wel echt op mijn geld gaan letten. bij Blues gaat het ook nog steeds goed en daar blijf ik nu nog 2 weken staan. Daarna ga ik 4 weken naar de 'schoonerbar' en dan 3 weken 'poolbar'. De laatste 4 weken ga ik ontbijt draaien bij avila café.Ben benieuwd en heb er ook wel zin in, want word het eerlijk gezegd nu wel een beetje beu bij blues omdat het iedere dag een beetje hetzelfde is.
Wel altijd gezellig en op donderdagavond echt hard doorwerken.
Heb ook nog nooit zo erg gezweet, gewoon lekker de volgende dag hele zweet kringen op mijn hempje die ik er onder aan heb.

laatste dagje werken vandaag en dan weer lekker weekend.
We hebben ondertussen weer een auto terug want er waren een aantal auto's in de prak gereden. Af en toe is het hier ook eng om te rijden. rechts inhalen en al die fratsen.

Vandaag nog 17 dagen en dan komen Anouk en mama al langs. tijd vliegt echt. heerlijk! Heb er echt steeds meer zin in, en dan komt natuurlijk de tijd dat sjekkie en lex langskomen weer dichterbij! Dat word zeker een leuke tijd.
Het is vandaag weer ontzettend heet, dus heb er zin in om te gaan werken (A)

Jammer tante myriam dat de centjes jullie weer niet gegund zijn met die staatsloterij! was leuk geweest als jullie langs konden komen als wereldreizigers ;)!

Nou ik ga me maar eens snel omkleden en ik zal voortaan niet meer zo lang wachten met een verhaaltje!

Dikke knuffel aan iedereen.
Ayo! x

  • 13 September 2009 - 20:47

    Bridget:

    Haay lieverd!
    Wat leuk om weer iets van je te horen! En echt super dat het nog zo goed met je gaat daar! Maar het is heel begrijpelijk hoor, dat je af en toe van die chagrijnige rot momenten hebt, je leeft daar ook een totaal ander leven! Maar als straks je mama en Anouk er zijn, is er ook weer een beetje "thuis" en dat zal je vast en zeker goed doen! En helemaal als je man iets later ook een bezoekje komt brengen aan het zonnige curacao!
    Fijn dat jullie ook weer een auto terug hebben, is toch allemaal net wel iets makkelijker.
    Nou schattie, succes nog de komende 2 weken @ Blues, en tegen de tijd dat je bij de 'schoonerbar' staat hoop ik weer een verhaaltje van je te lezen!
    Veel plezier nog dushi!
    Dikke kus

  • 14 September 2009 - 15:03

    Mama:

    He shelly,
    Nu nog 16 dagen en we hangen in de lucht.Wij hebben er ook veel zin in,maar dat lange zitten in het vliegtuig is eigenlijk niks voor mij,maar ja dat heb ik r graag voor over om jou weer te zien en te omarmen.Was het alvast maar zover. Nou meid veel plezier daar en tot skype xxxx mama

  • 14 September 2009 - 17:01

    Ellen:

    Hee lieve schat!!

    Leuk weer iets van je te lezen! Heb je nog beroemde Nederlanders gespot op het Piraten festival? Ben echt benieuwd! Enn wat Bridget zegt klopt helemaal! Hartstikke begrijpelijk dat je af en toe een mindere dag hebt. Het zal je zeker heerlijk zijn om je lieve bekende mensen weer om je heen te hebben!
    Bevalt je groepje daar nog wel helemaal goed?

    Hopelijk lees ik weer snel wat van je! Een hele dikke kus en geniet ervan babe!

  • 14 September 2009 - 18:55

    Your Daddy:

    he klakla, sorry dat we er zondagavond niet waren om te skypen, maar het was erg gezellig bij de zeepkistenrace, ik hoop dat je ons mailtje optijd binnen had, zodat je niet voor niks op ons hebt zitten wachten. Zondag skypen we weer ,oke. verder alles naar wens daar. we spreken elkaar zondag wel weer.gr. xxxx pa en trees

  • 14 September 2009 - 21:06

    Wilma:

    Hoi Mashel, fijn dat het allemaal zo goed gaat daar. Als ik zo eens lees is het wel gevaarlijk om daar auto te rijden. Het zal wel gezellig zijn als straks je moeder en Anouk er zijn. Alexander en Sjekkie kunnen bijna niet wachten om naar je toe te komen. We vinden je verslagen erg leuk om te lezen en Alexander houdt ons natuurlijk ook op de hoogte. Doe voorzichtig en pas goed op jezelf. Groetjes Gijs en Wilma.

  • 15 September 2009 - 08:08

    Simone:

    Hoi vriendinnetje!

    Leuk om weer een verhaaltje van jou te lezen! Komen er ook nog meer foto's?
    Ik wil je mooie bruine kleurtje bewonderen!!
    Logisch dat je soms chagerijnig bent, het is ook een hele belevenis natuurlijk, maar gelukkig duurt het niet meer lang voordat jullie mam en Anouk langskomen, dat zal je zeker heeel veel goed doen!
    Vandaag komt mijn nieuwe laptop waarop ik meteen Skype ga installeren, want dat is wel errug leuk natuurlijk!
    Nog heel veel plezier daar, hard werken en heeeeeel veel feest vieren!!

    Kusjes en heel veel liefs!
    uit het regenachtige Alphen City

  • 15 September 2009 - 09:15

    Lisanne:

    Heey KlaKla!

    Leuk dat je zo gaat wisselen van werkplek, geeft ook wat afwisseling! Hopelijk bevalt je komende werkplek ook!

    Geniet er nog van, lieverd! De tijd vliegt! Alvast heel veel plezier straks met je mama en Anouk! En daarna natuurlijk ook met Lex!

    Xxx

  • 15 September 2009 - 10:53

    Linda:

    Hee Meissie,

    Nu zo te horen vermaak jij je prima. harstikke goed hoor.
    Hier alles goed de baby begint behoorlijk in de weg te zitten. Zal niet zo heel lang meer duren denk ik maar je hoort het vanzelf. Ik hoorde dat er nogal wat bekend volk rondhuppelt daar. Dat is wel grappig om mee te maken denk ik zo.
    Nou werkse nog in het warme weer dan ga ik dat ook maar doen maar dan met wat lagere temperaturen hier. (het regent zelfs momenteel bah).

    groetjes van Joop en Linda

  • 15 September 2009 - 13:26

    Anouk:

    Haaa zussie,

    Zo te horen gaat alles nog super goed daar!! OHH ik heb ook al zo`n zin om daar naar toe te komen!!Nog twee weekjes wachten... We skypen!! xx je zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Willemstad

Curacao

-

Recente Reisverslagen:

10 December 2009

Klein Curaçao

18 November 2009

Aftellen :( ...

29 Oktober 2009

even een dipje

15 Oktober 2009

2 heerlijke weken..

30 September 2009

alweer bijna 2 maanden
Mashel

In 2009 een mooi half jaar gehad in Curaçao voor mijn MBO opleiding. In februari 2016 begin ik aan mijn Minor, en daarbij het laatste jaar van de opleiding HBO-V. Hierbij kan ik weer een droom achterna door te reizen naar Namibië en mijn steentje bij te dragen aan een project voor de stichting 'Home of good hope'.

Actief sinds 02 Juli 2009
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 25118

Voorgaande reizen:

22 Februari 2016 - 22 Juni 2016

Namibië

03 Augustus 2009 - 11 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: