paar daagjes vrij - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu paar daagjes vrij - Reisverslag uit Willemstad, Nederland van Mashel Huijben - WaarBenJij.nu

paar daagjes vrij

Door: Mashel

Blijf op de hoogte en volg Mashel

16 September 2009 | Nederland, Willemstad

Hee macamba's!

Ik heb de smaak te pakken van het verhaaltjes typen! ;)
Ik ben lekker een paar daagjes vrij geweest en lig nu op bed maar ben nog niet moe. ik ga zo nog even een paar foto's op hyves zetten dus dan kunnen jullie mijn bruine kleurtje bewonderen (speciaal voor jou simone! ;)..)

Maandag zijn we naar een baaitje geweest die we nog niet gezien hadden. we moesten wel 15 nafl. entree betalen maar dan kan je daar lekker heel de dag bakken op een bedje. heerlijk. het water was alleen heel vies dus snorkelen zat er die dag niet in. Jeroen en Niek zitten in het water en Aniek, Silvie en ik staan langs de kant te kijken, roept Silvie ineens; DAAR! EEN SCHILDPAD! dus wij naar de zee rennen en inderdaad, een super mooie grote, bruine schildpad. Wij Niek en Jeroen geroepen om onder water te kijken want hij kwam maar af en toe boven om lucht te happen. Erg grappig want Niek en Jeroen waren van hot naar her aan het zwemmen omdat dat beestje telkens ergens anders bovenkwam. maar uiteindelijk hebben ze er naast gezwommen en goed kunnen bekijken. prachtig!

Deze dag hoorde we ook dat er een aut weer mee op is gehouden (natuuuurlijk!) de accu was doorgebrand dus dat word weer wachten op een nieuwe. wat een gedoe en geregel joh.

'S avonds weer naar Sopranos, de pianobar. eerst lekker buiten een paar wijntjes gedronken en toen verhuisd naar binnen om lekker mee t lallen. Met Mashel ging het die avond een beetje fout, voor het eerst op Curaçao mijn maaginhoud eruit gegooid. haha, iets teveel wijntjes gedronken denk ik. (heb ik van mijn vader, ja niet de wijn.. maar ik hoorde al van Anouk dat de zeepkisten race errúg gezellig was daddy ;) ) Dus goed zat naar huis na drie glazen water en als een blok in slaap gevallen. Ach hoort erbij en ik leer er ook weer van hè hihi.

Vandaag lekker naar Porto Mari geweest. Die baai hadden we ook nog niet gezien. Kraak helder water, de bodem echt super mooi wit zand. Maar niet heel veel vissen om te spotten. Wel lekker op een vlotje midden in zee gelegen. De zon voel je dan echt branden en als je om je heen kijkt kan je echt flink genieten want het is er zo prachtig..
'S avonds lekker rosbief met gebakken aardappeltjes en sugar snaps op. jaja, we hebben goede koks in huis dus dat was smullen. Na een paar dagen werken heb je ook echt wel behoefte aan wat fatsoenlijk voedsel.

Hebben vandaag alleen ook slecht nieuws te horen gekregen. Niet voor ons maar wel voor Silvie. Zij mag niet meer terug komen op haar werk door wat enkele dingen die voorgevallen zijn. Het komt er op neer dat een meisje van receptie een verhaal heeft verdraait en daar heeft Silvie ontzettend veel gezeik mee gekregen heeft ze nu dus geen stageplek meer. Ze gaan proberen een ander stage adres te zoeken als school het er mee eens is maar dat is nog maar de vraag. Echt ontzettend balen.

Maar dat allemaal terzijde, ik geniet hier nog steeds en dat ga ik ook zeker volhouden en kan niet wachten om mn zussie en mama alle mooie en gekke dingen hier te laten zien.

Ik mis mijn vriendinnetjes ook met stappen en kletsen ook, ookal heb je hier genoeg praat maar moet er soms nog steeds aan wennen dat je niet met mensen bent die je al lang kent.
Linda leuk dat ik iets van jullie hoor :D Hoop dat het allemaal goed gaat de laatste weekjes, geniet er van! ik hoor het wel.
Paps en Trees, dikke kus aan jullie. Doe familie Huijben de groeten van mij.

Ik ga nog even wat foto's er op gooien en dan lekker slapen. Morgen weer werken.
Nou tot snel weer. xx

  • 16 September 2009 - 06:44

    Roëlla:

    Hey Mashel, je hebt volgens mij een hartstikke mooie, fijne tijd daar in de warmte van Curaçao, :D Gelukkig maar natuurlijk. Ik ben eigenlijk toch wel jaloers hoor als ik die verhaaltjes van je lees.
    Elke keer als ik bij de 2L kom krijg ik te horen van : nog zoveel dagen mam en dan liggen we in de zon!
    Wel balen dat er alweer een auto naar de fillestijnen is zeg.
    Nou ik zou zeggen blijf schrijven dan blijven wij wel lezen. Dus ga zo door.

    Groetjes Roëlla

  • 16 September 2009 - 09:32

    Silke:

    Dag schatje van me!

    Wat ben ik toch jaloers als ik al die verhalen van je lees zeg! Gistere wilde ik m'n bed niet uit omdat het een ECHTE herstdag was hier! Heel de dag was het grauw, koud en donker buiten! Het word al weer bijna winterjassen weer.. en jaja, dat terwijl jij daar lekker ligt te bakken!
    Als ik het geld had vloog ik nu naar je toe! :D Maar helaas.. dat zit er niet in!

    Wat vervelend voor Sylvie.. echt hopen dat ze een stageplek krijgt! En wat een gedoe met die auto's zeg!

    Ik mis je wel hoor schattie! Kijk alweer uit naar dat je terug komt!
    Ga zo eens snel je foto's bewonderen, want je maakt me super nieuwsgierig!!!

    Ben trots op je dat je je maaginhoud eruit hebt gekotst;) You goooo girl!

    Ik kijk alweer uit naar je volgende verhaaltje! Geniet er lekker van babe! Kusssss

  • 16 September 2009 - 09:55

    Lisanne:

    Had een heerlijk verhaaltje Klakla!

    Lekker blijven genieten!
    Kus!

  • 16 September 2009 - 11:01

    Dorien:

    Hee Nichie!!

    Goed om te lezen dat je lekker aan het genieten bent! haha, en dat je je maaginhoud er een keer uit gooit is alleen maar een goed teken ;) Je hebt het naar je zin!!!
    Maar niet te veel doen hé!? ;) haha

    Wel heel rot voor Sylvie hoor.. Ik hoop dat dat goed komt, dat ze snel een andere stage mag beginnen!

    Blijf lekker genieten hé!
    Dikke kus!

    ps. Heb je ons (2e) kaartje ondertussen al gehad?!

  • 16 September 2009 - 13:41

    Tante Jose:

    Hoi Mashel,

    Je ziet wel hè Mashel, dat velen graag een nieuw verhaaltje van jou willen lezen. ( ik wilde wel niet zeuren hoor !! )

    Vind het in ieder geval heel leuk om telkens jou avonturen te lezen.
    Fijn dat je het daar reuze naar je zin hebt. Zorg dat je het daar niet té gewoon wordt, anders wil je straks niet eens meer terug komen.

    Nog heel veel werkplezier en geniet van die vrije dagen !

    Groetjes en kusjes van de Bruurskes-family


  • 16 September 2009 - 17:08

    Mashel:

    haha echt zo leuk al die reacties van jullie.
    Maar voor silvie gaat het waarschijnlijk niet zo leuk aflopen, zij mag geen andere stage doen en moet dus óf hier werk zoeken óf terug naar nederland. Echt ontzettend rot maarja. niks meer aan te doen eigenlijk.

    Tante myriam en Dorien, super lief jullie kaartje! hij lag vanochtend voor me op tafel. heb m net gelezen. echt leuk, dankjewel!
    Wel balen dat daar het mooie weer over is, maar dat word inderdaad wennen voor mij straks! brr.. ik hou niet zo van de winter en vooral niet als ik hier zolang heb gezeten denk ik.
    Nou werkze in ieder geval, hopelijk went het weer een beetje snel.
    Dikke kus voor jullie! Groetjes aan de rest van de familie van dijk!

    en tante jose, was als grapje bedoeld hoor dat zeuren ;) vind het alleen maar leuk dat mensen er naar vragen! :)

    Kus Mashel


  • 16 September 2009 - 19:11

    Myriam Van D. :

    hoi Mashel,
    ik heb het maar niet tegen onze Harry gezegd, van die schildpad, hij zou jalours worden op de vrijheid.
    Bij ons Marleen is pas een grote schildpad komen aanlopen, waarschijnlijk gedumpt. Ook een geelwang net als Harry, nu is hij naar de opvang.
    Daar rondom Curacao hebben ze het beter he!
    Geniet ervan joh, zulke dingen, dat zie je nooit meer.
    Dikke kus!

  • 17 September 2009 - 08:20

    Bridget:

    Ouwe kotskoning!
    You go! Vind het wel knap hoor, dat je nu pas je maaginhoud eruit hebt gegooid! Aangezien jij volgens mij elke avond aan de wijn en lekkere drankjes gaat daar! Of zit ik er naast en valt het alcoholgehalte elke avond wel mee?

    Oehh vet gaaf dat van die schildpad, en die baaien zijn echt een paradijs! Heb net je foto's op hyves gekeken! Me sooo jealous!!!!! Maar geniet er maar lekker van hoor meid, voor je het weet zit je weer in het sombere saaie Holland!


    Wel echt vervelend voor Silvie! Hopelijk kan ze daar werk vinden, want om nu alweer terug naar Nederland te moeten is zó jammer! Dus wens haar maar succes met de zoektocht naar een werkplek!

    Dikke kus voor jou, lieve brownie!!!

  • 17 September 2009 - 09:17

    Mariet:

    Nou nichtje.. ik kan maar één ding zeggen: overduidelijk dat mijn droom NIET klopte!! haha :) Je hebt het veeel te goed daar zo te lezen!! Hou het zo hè :D!

    xxx

  • 19 September 2009 - 07:51

    Gitte:

    Aaah vriendinnetje!
    Leuk om weer van je te lezen! Ga zo snel je foto's kijken want ben erg benieuwd en ook wel een beetje jalous!:D

    Hoop dat je een toptijd hebt als je mama en anouk er zijn.. Wanneer komen ze eigenlijk?

    Love u

  • 20 September 2009 - 11:20

    A En M:

    Ha die Klakla,
    Wel gezellig die verhaaltjes van je, van ons mag je iedere dag wel een verhaaltje schrijven hoor!!
    En wanneer ga je met de dolfijntjes zwemmen daar? Lijkt me erg gaaf !!
    En heeft Silvie al werk gevonden of wordt het retour Nederland? Jammer om de stage zo te moeten eindigen!
    Wij genieten hier ook nog van het mooie nazomer weer zonder snorkelmogelijkheden helaas. Wij moeten het doen met een troebele vijver met wat eenden.
    Groetjes en tot het volgende verhaaltje maar weer.
    A en M en natuurlijk de vertrouwde 2 natte neuzen.


  • 22 September 2009 - 07:17

    Marleen:

    He lief nichtje!

    Fijn dat je het nu echt zo naar je zin hebt! Deze verhalen lezen voor ons ook een stukje fijner dan de eerste, toen je je draai nog moest vinden! We leven met je me meske! Gunnen jou het allerbeste toe! Maar dat lukt wel zo te lezen ;-)

    Ik liep een beetje achter met lezen van je belevenissen, want Werner en ik zijn lekker 3 daagjes naar Disney geweest! Maak ik jou nu ook een beeeeeetje jaloers??? (A) T was echt super! Als je tijd hebt, moet je voor een aantal fotootjes maar eens kijken op mijn hyves.

    Nou schattie, genietse weer! En werkse!

    Dikke kxs van je nichtje

  • 24 September 2009 - 13:54

    Annemiek:

    SUPER TOF!!! ik ben ook echt jaloers. geniet er echt van, want zo te horen vliegt de tijd echt. HAVE FUN BABY! X

  • 25 September 2009 - 06:15

    Debbie:

    Haaaai baby!

    wat is een MACAMBA:d??

    je verhaaltjes zijn genieten!! ben zoo jaloers op je, het klinkt daar echt als paradijs:)

    Vet man, van die schildpad, had de foto´tjes gezien op je hyves nice nice!

    Dat is balen man, van Sylvie.. heeft ze al iets kunnen vinden? Om terug naar Nederland te komen is echt zoo super zonde!!

    Ojaaa afgelopen vrijdag heb ik een filmpje van je vent gemaakt haha dansend op de bar bij de 2L.. op het nr Kom pak je lasso maar haha ik zal hem ff op de computer zetten en naar je door mailen:)

    nou geniet er lekker van schat, en straks ook met je mama en zus! en natuurlijk sjekkie en lex!

    ben weer benieuwd naar je nieuwe verhaal!

    XXX

  • 29 September 2009 - 11:34

    Tante Jose:

    Hoi Mashel,

    Even jou veel plezier wensen als je mam en Anouk er zijn.
    Geniet ervan !

    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Willemstad

Curacao

-

Recente Reisverslagen:

10 December 2009

Klein Curaçao

18 November 2009

Aftellen :( ...

29 Oktober 2009

even een dipje

15 Oktober 2009

2 heerlijke weken..

30 September 2009

alweer bijna 2 maanden
Mashel

In 2009 een mooi half jaar gehad in Curaçao voor mijn MBO opleiding. In februari 2016 begin ik aan mijn Minor, en daarbij het laatste jaar van de opleiding HBO-V. Hierbij kan ik weer een droom achterna door te reizen naar Namibië en mijn steentje bij te dragen aan een project voor de stichting 'Home of good hope'.

Actief sinds 02 Juli 2009
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 25112

Voorgaande reizen:

22 Februari 2016 - 22 Juni 2016

Namibië

03 Augustus 2009 - 11 Januari 2010

Curacao

Landen bezocht: